« 糞映画 | トップページ | 売春婦と来たもんだ »

2017年6月29日 (木)

暴走団扇姉ぇ姉ぇ

団扇姉ぇ姉ぇぬ暴走が止まらんさいが。\(^◇^)/
学校えこひいき事件、パギすなす事件とぅ、報道機関が喜びそうにゃ事件があり、目立たんとぅ思ったんかね~?密かに、着実に暴走を繰り返してぃうるさいが。\(^◇^)/さすがは、団扇姉ぇ姉ぇ!しるくとぅにゃすくとぅ、げれんげれん。元々は、じんぶな~だったハズ。やしがよ、軍に関わるとう、げれんげれんににゃっちまう~っちゅ~典型的な例さいが。
だからよ、団扇姉ぇ姉ぇは悪く無ぇさいが。\(^◇^)/団扇姉ぇ姉ぇをばんみかし、じゅ~み~ぬ尻尾切りゆたしく、軍ぬ親方をすぎ替いてぃむ、無意味さいが。必要にゃぬは、軍ぬ廃絶でぃす。\(^_^)
猪木とぅIGFぬ告訴合戦ぬ泥仕合むうむっしだきどぅよ、団扇姉ぇ姉ぇぬ暴走む、負きず劣らずうむっしさいがよ。(^o^)
わいど~、団扇姉ぇ姉ぇ!\(^◇^)/
夏が近づいてぃ来ゆったから、また団扇配ってぃね~。ヾ(^_^)ゆたしく。

|

« 糞映画 | トップページ | 売春婦と来たもんだ »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 糞映画 | トップページ | 売春婦と来たもんだ »