« 在留資格認定証明書 | トップページ | クソ雨 »

2017年6月21日 (水)

唐津のパギ

唐津ぬパギがよ、相変わらず制球力がげれんげれんでぃ、撃沈しまくってぃうるふ~な~。(^_^;)高校時代から、パギぬ予想はしてぃうったんだきどぅよ、制球力は向上し無ぇんだきどぅよ、パギ度は明らかに向上してぃうるさいが。(^o^)んまぁ、パギとぅ野球ぬ実力には、因果関係は無ぇきどぅよ。
やしがよ、パギに横手投ぎを勧みゆったプリムヌってぃた~やが。(^_^;)困ったむんさいがよ。してぃ、すりに従い撃沈したパギ。(^_^;)ま~んてぃプリムヌさいがよ。(^_^;)
挙げ句ぬ果てぃにはよ、ベテランに「コントロールってどうやってつければ良いのでしょうか?」とぅ、いっきにゃり聞く始末。(^_^;)当然とぅるばるベテラン。(^_^;)あがい、マブイ落としたんじゃ~無ぇか?(^_^;)
恐らく、闇雲に投ぎてぃうるんだハズね。すりじゃ~よ、殆ど技術は向上し無ぇさいがよ。んまぁ、パギはプリムヌだからよ、筋肉とぅ制球力についてぃ話してぃむ、にゃかにゃか判らんとぅは思うきどぅよ、判ってぃむらわんとぅいかんさいがよ。どうし、しるくとぅむ無ぇんだからよ、2~3日かきてぃから、パギにでぃむ理解でぃきるゆうに説明しる必要があるさいがよ。
速い球を投ぎるぬは、すりがでぃきる人とぅでぃきん人がうるさいが。やしがよ、制球力はよ、た~でぃむ向上しるくとぅが可能さいが。もろチン練習は必要にゃんだきどぅよ、要しるに、筋肉ぬ使い方次第さいが。して、パギみて~な剛速球投手にゃらばよ、制球力とぅ剛速球を両立さしる筋肉ぬ使い方を見付きてぃから、常にすりを実現可能なゆうにしりば良いさいがよ。にゃんむ考いんとぅ、投ぎ込みしたってぃよ、時間ぬ無駄さいが。
甲子園でぃ注目さり、プロに入ったパギ。まぁ、ダメやさ。(^_^;)

|

« 在留資格認定証明書 | トップページ | クソ雨 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 在留資格認定証明書 | トップページ | クソ雨 »