« 相変わらずゆくさ~ | トップページ | 垣原 »

2017年6月 4日 (日)

名古屋名物

名古屋ぬ積み木遊園地、だいず混んでぃうるっちゅ~ぬとぅ、ガラガラっちゅ~、相反しるた~ちぬ噂があってぃから、どぅっちを信じてぃ良いか知らんきどぅよ、ばんはじぇんじぇん興味無ぇさいが。ぐま~な頃はよ、ばんむ積み木でぃ良く遊んだんだきどぅよ、野球やプロレス等、積み木ゆりむうむっしな物を見つきちまった後は、やらんゆぅににゃっちまったさいがよ。
大人ににゃってぃから、すんな~積み木に、高だいにゃジンを払ってぃ行く人間が、んまぁ、皆無とぅは言わんきどぅよ、すんにゃにだううるとぅは思いんきどぅね~。更によ、積み木遊園地が、アメリカーでぃ人気ってぃ言うんだったらばよ、植民地ぬ連中は、こぞってぃ行くんだろうきどぅよ、そうじゃ無ぇとぅ、行かんぬでぃは無いかね~。名古屋に行くんだったらばよ、あんかけスパとぅカレーうどんさいが。

|

« 相変わらずゆくさ~ | トップページ | 垣原 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 相変わらずゆくさ~ | トップページ | 垣原 »