« パギ退治 | トップページ | 飯伏復帰 »

2017年6月26日 (月)

軍嫌い

辺野古(「こ」を強く発音)ぬ軍事基地建設を反対してぃうるぬは、「左翼」にゃんか?あがい、すしたらばよ、ロシアや朝鮮民主主義人民共和国や中華人民共和国ぬ連中は、政府は、皆揃いむ揃ってぃ軍事基地ぬ建設に、軍に反対してぃうるんか?初耳さいがよ。
ひょっとぅしてぃ、いった~が気に入らん連中ぬくとぅを等しく「左翼」ってぃ言ってぃうるんじゃ~無ぇか?
じぇんじぇん意味くじわからんさいがよ。
だからよ、ばんはよ、「軍好き」ってぃ言う表現を使用してぃうるさいがよ。軍が好きな連中には、母国が資本主義経済でぃあろうとぅ、社会主義経済でぃあろうとぅ、すんにゃくとぅは関係無ぇさいがよ。軍が好きにゃぬか嫌いにゃぬか。軍を是とぅしるか、非とぅしるか、すぬ違いしか、ばんには興味無ぇさいがよ。
にゃんとぅ~無しによ、「右翼」っちゅ~とぅ、かっちょ良いとぅか偉いとぅ、勘違いしてぃから、「左翼」っちゅ~とぅ、すぬ反対っちゅ~風に、腰抜き腐り報道機関が吹聴してぃうるからよ、すりに踊らさりてぃうるプリムヌ倭人がだううるんだきどぅよ、にゃんむ変わらんさいがよ。目糞鼻糞を笑うさいが。
とぅ言うくとぅでぃ、普天間(「ま」を強く発音)は没収。基地機能を移してぃ~んだったらば、朝鮮民主主義人民共和国や北京に1番近い北九州にゆたしく。ヾ(^_^)

|

« パギ退治 | トップページ | 飯伏復帰 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« パギ退治 | トップページ | 飯伏復帰 »