« 団扇姉ぇ姉ぇ活躍中 | トップページ | 相変わらずゆくさ~ »

2017年6月 2日 (金)

ハンドスピナー

ハンドスピナーにゃる物を売ってぃうったさいが。あがい、ぬ~やが、すり?
にゃんかよ、平びったくてぃ三角形ぬ頂点が丸くにゃってぃうってぃからよ、丸ぬ中に穴が開いてぃうるさいが。
意味くじ判らん。(?_?)
調びてぃみたらばよ、指先でぃくるくる回す玩具ってぃ。
あっがいたんでぃ~。んまぁ、すくすく中毒性はあるふ~じ~だきどぅよ、しぇん円ってぃよ。人気らしぃぬは、きっとぅよ、アメリカーでぃ流行ってぃうるってぃ、ゆくし報道機関が吹聴してぃうるからでぃは無いかね~。想像だきどぅよ。買わんかったし、後ろ髪む引かりんかったさいが。ダンパチ行ったからかね~。

|

« 団扇姉ぇ姉ぇ活躍中 | トップページ | 相変わらずゆくさ~ »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 団扇姉ぇ姉ぇ活躍中 | トップページ | 相変わらずゆくさ~ »