« 飯伏復帰 | トップページ | 暴走団扇姉ぇ姉ぇ »

2017年6月28日 (水)

糞映画

コザぬ偉~い人が、ご覧ににゃったっちゅ~くとぅでぃ、ばんが観ない訳には行きまひぇんっちゅ~くとぅでぃ、行ってぃ来ゆったさいがよ、「ハックソー・リッジ」。
事前に、「糞映画」とぅぬ情報を入手してぃうってぃからよ、果たしてぃどぅり程ぬ糞加減かを観るたみに、高だいなジンを払ってぃしまったさいが。o(`_';)
アジア太平洋侵略戦争末期ぬ沖縄戦ぬ悲劇ぬ源は、日本軍が民間人を盾にしてぃ戦闘を始み腐ったにむ関わらず、後半からは、自殺を強要さりたり、味方だとぅ思ってぃうった日本軍に、沖縄ぬ民間人が虐殺さりた~っちゅ~くとぅさいがよ。即ち、民間人が被った災いくすが、沖縄戦さいが。中東でぃ今行わりてぃうる卑怯な悲劇が、沖縄でぃむ起こってぃうったさいがよ。やしがよ、ハックソー・リッジにはよ、民間人ぬ存在は皆無だったさいが。(-_-;)アメリカ~軍とぅ日本軍が、勝手に沖縄に来てぃから戦争をしてぃ、すぬ戦争ぬ際に怪我した軍人を治療しるっちゅ~、沖縄戦ぬ本質には、じぇんっっっっっじぇん触りてぃうらん、軍好きなプリムヌた~だきが喜び腐る、糞映画だったさいが。
ばたふさり!凸(`_';)
「敵味方無く医療行為をし、立派だね~。」ってぃ?バカむ休み休み言え!凸(`_';)治療すびきは、沖縄ぬ民間人だったハズ。日本軍は敵だきどぅよ、沖縄ぬ民間人は、アメリカ~軍にとぅってぃ、敵でぃは無ぇとぅ、いっくらチブルポンでぃむ判ってぃうったハズ。っや~が治療した日本軍ぬ軍人ぬ何名かは、確実にすぬ後、沖縄ぬ民間人を虐殺してぃうるさいが。んまぁ、すぬ時点でぃ、っや~には、すんにゃ近未来ぬくとぅは予測がつかんかったんだろうきどぅよ。
いかにむ、自称「世界の警察」ぬアメリカ~が喜びそうにゃ内容だったし、アメリカ~人が感動した物を見てぃ感動してぃうる自分に感動しる倭人が喜びそうにゃ糞映画さいが。ばんたがうちなんちゅ~にしてぃみりば、ペランペランぬ、吹きば飛んじまう内容さいが。やしが、くぬ糞映画に影響さりてぃ、沖縄を訪りる観光客が増いるぬでぃありば、すりはすりでぃ役に立ってぃうるぅ言えるんだきどぅよ、映画ぬ内容がずみに替わるっちゅ~訳でぃは決して無ぇさいがよ。
民間人むうちなんちゅ~むすくには存在し無ぇ糞映画。失笑すらする気ににゃらず、ただただ脱力しるしか無かったさいが。ドナルドおじ~が好きそうにゃ映画かむ知りんきどぅね~。
時間的な制限があるからよ、沖縄戦が、百済ぬ王族ぬ落ち武者ぬ末裔ぬ財産を守るたみぬ時間稼ぎとぅしてぃ行わりたくとぅや、日本軍ぬ住民虐殺を盛り込むくとぅはでぃきんかったんだろうきどぅよ、民間人を登場さしるくとぅ位でぃきたんじゃ~無ぇかね~。沖縄ぬ民間人ぬ悲しみ、無念、怒り、すりらを全く表現しんとぅ、沖縄戦ぬ映画を作ってぃむ無意味さいがよ。
ご指摘通りぬ、糞映画だったさいが。家でぃエロ本読んでぃうった方が、1億倍マシさいが。北部にゃんかぬ収容所でぃぬ医療行為を映画にしれ。すくでぃ、民間人に八つ当たりしる腐れ日本軍人をたしなみる内容にゃらば、いぴっちゃだきどぅ、「世界ぬ警察」ぬ片鱗を見しらりるかもよ。v(^_^)

|

« 飯伏復帰 | トップページ | 暴走団扇姉ぇ姉ぇ »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 飯伏復帰 | トップページ | 暴走団扇姉ぇ姉ぇ »