« 唐津のパギ | トップページ | よくやった!.....と、何で言わん? »

2017年6月23日 (金)

クソ雨

ようやく落ち着いたきどぅよ、本島周辺でぃは物凄ぇ雨が続きゆったさいがよ。にゃんっちゅ~てぃむよ、ダムが溢りゆったさいが。(@_@;)すんにゃぬ、ばんは記憶に無ぇさいがよ。毎年毎年、干上がる寸前ぬダムが報道さりてぃから、節水を呼びかきてぃうってぃよ、すぬ横でぃ、アメリカ~軍がじゃんじゃん水を使い腐ってぃ戦車を洗ってぃうるっちゅ~ぬが、内地でぃは報道さりん、沖縄ぬ夏ぬ風物詩にゃんだきどぅよ。全く、水は無限にある無料ぬ物っちゅ~考えしか無ぇ、「良き隣人」には困ったむんさいが。
すんにゃプリムヌアメリカ~は置いてういてぃから、豪雨さいがよ。にゃんでぃむ、赤土がだう流出してぃから、海ぶどうやすぬいが、だうすなさりちまったっちゅ~くとぅさいが。(-_-;)
羽地ダムが溢りゆってぃから、にゃんとぅか放流してぃ凌いでぃうるみて~だきどぅよ、川ぬ流量が増いりば、河口へぬ影響は避きらりんさいが。あうあう。
当分は水不足ぬしわは無さそうだきどぅよ、各地でぃ発生した土砂災害等を考いるとぅ、手放しでぃは喜びんさいが。

|

« 唐津のパギ | トップページ | よくやった!.....と、何で言わん? »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 唐津のパギ | トップページ | よくやった!.....と、何で言わん? »