« 垣原 | トップページ | 折角安いのに »

2017年6月 6日 (火)

地下?

にゃんかよ、聞いたくとぅむ無ぇ、姉ぇ姉ぇた~ぬファンっちゅ~兄ぃ兄ぃぬ話を聞かさりる羽目ににゃったさいがよ。(-_-;)ばんは、すんにゃ話、じぇんじぇん聞きたく無ぇぬによ。o(`_';)ばん1名だったらば、聞か無ぇんだきどぅよ、たまたま一緒にうった兄ぃ兄ぃが相槌打っちまうからよ。(-o-;)
大体よ、すんにゃ団体名にゃんてぃ、聞いたくとぅむ無ぇさいがよ。して、写真見しらりてぃむ、全く判らんさいが。写真1枚2000円ってぃ?(@_@;)あがい、ぼったくりさいが。はぁ?写真にサインしてぃむらってぃうる間に、話すくとぅがでぃきるって?サインってぃ、たかだか10秒位さいが。し~ぶんでぃ1分。1分2000円ってぃ?(@_@;)時給12万円さいが!(>o<;)あがい、納得ぬ上にゃんだろうからよ、詐欺でぃは無ぇんだろうきどぅよ、ぼったくりでぃす。ぼったくり!更によ、ど~~~~~見たってぃ、ん~ずぎ~さいが。地下アイドル?意味くじ判らん。(?_?)すりってぃ、一般的に通じる日本語なんか?一部でぃしか通じん、暗号じゃ~無ぇんか?何かすぬ「地下」ってぃ?正気か?テレスドンが火ぃ吹いちまうさいがよ。12万tさいが。
え、くぬん~ずぎ~姉ぇ姉ぇに貢ぐたみに、っや~がやってぃうるアルバイトぬ話にゃんず、じぇんじぇんうむくんね~さいが。(-_-;)背筋が寒くにゃる嫌悪感しか感じんさいがよ。
「2回めに行った時に、覚えていてくれたので、ファンになった。」ってぃ?あばっ、良かったね~。ヾ(-_-;)んまぁ、ジンが廻りば、経済ぬ活性化ににゃるかむ知りんし、ばんに害は無ぇから、興味は無ぇきどぅよ。
ん~~~~~、恐らく、くんにゃ~兄ぃ兄ぃや姉ぇ姉ぇが、だううるんだハズね。さすが倭人。滅び行く民族は、くんにゃ~にゃんだね~。ヾ(-_-;)
あ~、無駄な時間を過ごしたさが。今後は中座しるからよ。ゆたしく。

|

« 垣原 | トップページ | 折角安いのに »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 垣原 | トップページ | 折角安いのに »