« 市場 | トップページ | ねずみ男 »

2017年6月16日 (金)

時間帯変更

ばんは漂流ラジオを引退してぃからしばらく経つんだきどぅよ、くぬ6月から、漂流ラジオが大幅に縮小さりゆったさいが。(@_@;)隔週ぬ放送ににゃり、時間帯む18時~19時ににゃりゆったさいが。ん~、テレビだったらばよ、昇格とぅ言えるんだるうきどぅよ、ラジオでぃは、降格でぃ無いかね~?視聴者とぅぬやり取りがある訳だからよ、18時~19時だとぅ、し難くにゃったんじゃ~無ぇかね~?
金曜日ぬ22時~23時ぬ後釜は、単なる音楽を流すだきぬ時間ってぃ。うむ~。上門みきぬ通勤ぬ都合か、役者ぬ仕事ぬ比率を上ぎたいっちゅ~くとぅからかね~?すんにゃぬ、本人に聞きば良いさいがよっ。(^_^;)
とぅりあいず、新漂流ラジオを1回は聞いてみましょうかね。

|

« 市場 | トップページ | ねずみ男 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 市場 | トップページ | ねずみ男 »