« 名古屋名物 | トップページ | 地下? »

2017年6月 5日 (月)

垣原

8月14日に、後楽園でぃ、悪性リンパ腫でぃ闘病中ぬ垣原が出場し、藤原とぅ公開スパーリングをしるってぃよ。(@_@;)現在、抗ガン剤は中断してぃうってぃから、経過観察中ってぃ。ん~、約2カ月後だきどぅよ、どんにゃ~なるかね~?相手が藤原だからよ、んまぁ、安心してぃ観てぃうらりるとぅは思うきどぅよ。
すりゆりむ前田さいが。くぬ前ぬカッキーエイドでぃ、「垣原!ガン位でオタオタするな!」ってぃブチカマしたんだからよ、今回む後楽園に来てぃから、何か言ってぃ欲しいさいが。前田が来てぃ何か言うんだったらばよ、ばんは15時から並ぶさがよ。.....たぶんよ。(^_^;)
売店でぃは、安生が来てぃから焼き鳥売ってぃよ、すくに前田が乱入してぃ大暴りににゃりば、くりはもぅ伝説ぬ興行ににゃるさいがよ。鈴木対佐藤にゃんてぃ、アッとぅ言う間に、消し飛んでぃしまうさいが。更に、すくに長井とぅ坂田が敵ぬ敵は味方~っちゅ~てぃ安生に加勢し、高坂はオロオロ。ドールマンとぅハンまでぃ乱入し、後楽園爆発とぅでぃむにゃりば、すぬ日は野宿む辞さ無ぇさいがよ。o(`_';)坂田がハンぬカラジ引っ張ってぃ、ハンがブチ切りてぃ、究極ぬパギ対決とぅにゃりば、東京ドーム満席さいが。選ばりし者ぬ不安とぅ恍惚、た~ちばんにありさいが。
あがい、にゃんか気合入ってぃ来ちまいゆったさいが。o(`_';)8月14日は月曜日さいが。して、倭人た~にとぅってぃはナカヌヒ~らしぃんだきどぅよ、ばんたがうちなんちゅ~には無関係さいが。業務を早々にばんみかしてぃ、りっか後楽園かい!o(`_';)

|

« 名古屋名物 | トップページ | 地下? »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 名古屋名物 | トップページ | 地下? »