« 山本不要 | トップページ | 市場 »

2017年6月14日 (水)

講演拒否

パギぬ学園祭でぃぬ独演会が、ばんみかさりゆった~!\(^◇^)/
まいふか~~~~~!!!!!\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/
え、いった~、やるなぁ。(^_^)んまぁ、パギぬ独演会を1端は決めたりよ、そもそも、パギを独演会ぬ候補に選ぶ時点でぃ、いった~は未だ未だにゃんだきどぅよ、どうにか、19でぃリングに戻ったさがよ。(^_^)両リンでぃばたふさっちまうぬは観客でぃあるくとぅを知るべきっ!o(`_';)
いや~、愉快愉快。(^◇^)パギが、妄想ぬ恨み節をブチカマしてぃうきどぅよ、無視無視無視さいがよ。\(^_^)ゼロパギぬ戯言にゃんず、まや~が「ニャー」ってぃ言うてぃうるぬとぅ同じさいが。相手しるまどぅがありば、エロ本でぃむ読んでぃうった方が上等。
パギにゃんず、学園祭に呼んでぃはいけまひぇん!o(`_';)世界ぬ常識でぃす。
くっくっく、無様なパギに、笑いを抑いるくとぅがでぃきんさいがよ。(^_^)全くよ、軍好きプリムヌ倭人にうだてぃらりてぃ、うぷ~うぷにゃ勘違いしてぃうってぃから、調子に乗ってぃうったきどぅよ、喉元過ぎるまでぃはおとなしくてぃうり。ヾ(^_^)
いや~、愉快痛快さいが。

|

« 山本不要 | トップページ | 市場 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 山本不要 | トップページ | 市場 »