« 講演拒否 | トップページ | 時間帯変更 »

2017年6月15日 (木)

市場

ホテルサンパレス球陽館が土曜日に開催してぃうる市場ぬ評判が上等らしぃさいが。(@_@;)あがい、くりは是非行ってぃみてぃ~さいがよ。やしが、ま~でぃやってぃうるんかね~?して、今や各地でぃ凌ぎを削ってぃうる道ぬ駅ゆりむ、品質,品揃い,価格っちゅ~点でぃ、どぅんなかね~?迷わず行けよ、行けば判るさいが。
あばっ、そう言えばよ、農協がやってぃうるあたらす市場にむ、しばらく行ってぃうらんね~。(T^T)ブニやイユは買わんきどぅよ、野菜は掘り出し物満載さいがよ。加いてぃ、17時ぬ弁当さいが。o(`_';)
がんず~うやき豆乳む飲まんとぅいかんね~。

|

« 講演拒否 | トップページ | 時間帯変更 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 講演拒否 | トップページ | 時間帯変更 »