« 時代の流れ | トップページ | 山本不要 »

2017年6月12日 (月)

IGF最高

いや~、IGFからみんたま~が離せ無くにゃってぃ来ゆったさいがよ。(^_^)
突然ぬ「整理」発言から、血縁内でぃぬドロドロぬ口喧嘩。村上へぬ藤原からぬ白紙ぬ手紙。藤田が覆面レスラーとぅしてぃ復活。
んも~、しるくとぅにゃすくとぅ、ばんたが悪質ファンぬチムを鷲掴みさいが。\(^◇^)/報道ぬ見出しを読んだだきでぃ、公共交通期間ぬ中にうりにゃがら、吹き出してぃしまうさいが。(^_^;)さすがは闘魂パワー!伊達に報道陣を集めてぃから、ウンとぅむスンとぅむ言わんかっただきぬくとぅはあるさいがよ。\(^◇^)/弁護士までぃ出てぃ来ゆったからには、んもぉ、くりは日プロや東プロぬ告訴合戦ぬ泥仕合ぬ再来さいが。\(^◇^)/
ずみっ!\(^◇^)/
東京プロレス→新日本→UFO→IGF→ISM
あがい、まともな奴だったらば、ハイセルとぅ闘魂パワーさいが。(^_^;)いい加減学習しれ!(^_^;)
くぬ事態を収束さしるには、やはり猪木に出てぃ来てぃむらわんとぅいかんさいがよ。v(^_^)「ど~ってこと無ぇよ!」「しょうが無ぇなぁ。」「これは、ゴッチちょくでんですから。」「お前等の気持ちは判った。ありがとう!」くくいら辺を立てぃ続きにブチカマさりゆったらば、皆黙ってぃ従うしか無ぇさいがよ。ミスターウォーリーでぃむ海賊男ぬガスパーでぃむ連れてぃ来りば良いさいがよ。\(^◇^)/坂口む退院したくとぅだしよ、会見ぬ後は、是非とぅむ「人間不振」ってぃ書いた紙を机に叩きつきてぃブチ切れてぃ欲しいさいが。すりでぃくす世界ぬ荒鷲さいがよ。
とぅりあいず、ばんはIGFぬゴタゴタだきでぃ、飯5杯は行けるさいが。がうがうがうがうがう。
さすが猪木!\(^◇^)/

|

« 時代の流れ | トップページ | 山本不要 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 時代の流れ | トップページ | 山本不要 »