« 2017年5月 | トップページ | 2017年7月 »

2017年6月

2017年6月30日 (金)

売春婦と来たもんだ

宮古とぅ伊良部以外は知らんきどぅよ、アジア太平洋侵略戦争末期に、朝鮮半島から誘拐してぃ来ゆった姉ぇ姉ぇた~を性奴隷とぅしてぃ働かしてぃうりましたよ。ヾ(^_^)宮古人は、むる知ってぃうります。ヾ(^_^)
宮古が海上封鎖さり、食料等ぬ搬入が滞る中、日本軍ぬ糞た~は、慰安所でぃ姉ぇ姉ぇた~を手込みにしてぃ、朝から晩までぃ腰振ってぃうったさいが。あがい、すりにゃぬによ、「宮古で国防に携わった。」ってぃゆくしブチカマし腐ってぃからよ。ま~んてぃプリムヌさいがよ。姉ぇ姉ぇた~に、島唐がらしを差し入れてぃから、礼とぅしてぃ返す物が無ぇとぅ、せみてぃむぬ返礼品とぅしてぃ、朝鮮半島ぬ歌を聞かしてぃくりたくとぅは、余りにむ有名な話さいが。気候む言葉む食事む習慣む違う場所に強制連行さり、性ぬ奴隷とぅしてぃ扱わり、自殺したり、精神が崩壊してぃしまいゆった姉ぇ姉ぇむうったとぅ、むる知ってぃうるさいが。
日本が降伏し、宮古に寄生してぃうった日本軍ぬダニ共が、尻尾を巻いてぃひんぎる時に、石を投げつきてぃうった姉ぇ姉ぇた~。手元に石しか無かっただきさいが。武器に頼ってぃ、性的欲求を満たすとぅ言う、卑怯くぬ上無ぇ蛮行は、士農工商なんずとぅ言う、狂った順位を未だに信じてぃうるプリムヌ倭人にゃらでぃはぬ行為さいが。
宮古とぅ伊良部だきが特別ってぃ?常識的に考いてぃ、すりは無ぇさいがよ。
姉ぇ姉ぇた~売春婦ってぃ?あばっ、どぅぬ口が、すんにゃプリッたくとぅをほざくんかね~。恥を知れ、恥を!凸(`_';)ばたふさり!凸(`_';)同じ税金を払ってぃうる身とぅしてぃ、だいず嘆かわしいさいが。凸(`_';)
やしがよ、合意は合意さいが。すりが気に入らんにゃらば、行動を起こすぬは、撤回、破棄した後さいが。順番は守らんとよ~。

| | コメント (0)

2017年6月29日 (木)

暴走団扇姉ぇ姉ぇ

団扇姉ぇ姉ぇぬ暴走が止まらんさいが。\(^◇^)/
学校えこひいき事件、パギすなす事件とぅ、報道機関が喜びそうにゃ事件があり、目立たんとぅ思ったんかね~?密かに、着実に暴走を繰り返してぃうるさいが。\(^◇^)/さすがは、団扇姉ぇ姉ぇ!しるくとぅにゃすくとぅ、げれんげれん。元々は、じんぶな~だったハズ。やしがよ、軍に関わるとう、げれんげれんににゃっちまう~っちゅ~典型的な例さいが。
だからよ、団扇姉ぇ姉ぇは悪く無ぇさいが。\(^◇^)/団扇姉ぇ姉ぇをばんみかし、じゅ~み~ぬ尻尾切りゆたしく、軍ぬ親方をすぎ替いてぃむ、無意味さいが。必要にゃぬは、軍ぬ廃絶でぃす。\(^_^)
猪木とぅIGFぬ告訴合戦ぬ泥仕合むうむっしだきどぅよ、団扇姉ぇ姉ぇぬ暴走む、負きず劣らずうむっしさいがよ。(^o^)
わいど~、団扇姉ぇ姉ぇ!\(^◇^)/
夏が近づいてぃ来ゆったから、また団扇配ってぃね~。ヾ(^_^)ゆたしく。

| | コメント (0)

2017年6月28日 (水)

糞映画

コザぬ偉~い人が、ご覧ににゃったっちゅ~くとぅでぃ、ばんが観ない訳には行きまひぇんっちゅ~くとぅでぃ、行ってぃ来ゆったさいがよ、「ハックソー・リッジ」。
事前に、「糞映画」とぅぬ情報を入手してぃうってぃからよ、果たしてぃどぅり程ぬ糞加減かを観るたみに、高だいなジンを払ってぃしまったさいが。o(`_';)
アジア太平洋侵略戦争末期ぬ沖縄戦ぬ悲劇ぬ源は、日本軍が民間人を盾にしてぃ戦闘を始み腐ったにむ関わらず、後半からは、自殺を強要さりたり、味方だとぅ思ってぃうった日本軍に、沖縄ぬ民間人が虐殺さりた~っちゅ~くとぅさいがよ。即ち、民間人が被った災いくすが、沖縄戦さいが。中東でぃ今行わりてぃうる卑怯な悲劇が、沖縄でぃむ起こってぃうったさいがよ。やしがよ、ハックソー・リッジにはよ、民間人ぬ存在は皆無だったさいが。(-_-;)アメリカ~軍とぅ日本軍が、勝手に沖縄に来てぃから戦争をしてぃ、すぬ戦争ぬ際に怪我した軍人を治療しるっちゅ~、沖縄戦ぬ本質には、じぇんっっっっっじぇん触りてぃうらん、軍好きなプリムヌた~だきが喜び腐る、糞映画だったさいが。
ばたふさり!凸(`_';)
「敵味方無く医療行為をし、立派だね~。」ってぃ?バカむ休み休み言え!凸(`_';)治療すびきは、沖縄ぬ民間人だったハズ。日本軍は敵だきどぅよ、沖縄ぬ民間人は、アメリカ~軍にとぅってぃ、敵でぃは無ぇとぅ、いっくらチブルポンでぃむ判ってぃうったハズ。っや~が治療した日本軍ぬ軍人ぬ何名かは、確実にすぬ後、沖縄ぬ民間人を虐殺してぃうるさいが。んまぁ、すぬ時点でぃ、っや~には、すんにゃ近未来ぬくとぅは予測がつかんかったんだろうきどぅよ。
いかにむ、自称「世界の警察」ぬアメリカ~が喜びそうにゃ内容だったし、アメリカ~人が感動した物を見てぃ感動してぃうる自分に感動しる倭人が喜びそうにゃ糞映画さいが。ばんたがうちなんちゅ~にしてぃみりば、ペランペランぬ、吹きば飛んじまう内容さいが。やしが、くぬ糞映画に影響さりてぃ、沖縄を訪りる観光客が増いるぬでぃありば、すりはすりでぃ役に立ってぃうるぅ言えるんだきどぅよ、映画ぬ内容がずみに替わるっちゅ~訳でぃは決して無ぇさいがよ。
民間人むうちなんちゅ~むすくには存在し無ぇ糞映画。失笑すらする気ににゃらず、ただただ脱力しるしか無かったさいが。ドナルドおじ~が好きそうにゃ映画かむ知りんきどぅね~。
時間的な制限があるからよ、沖縄戦が、百済ぬ王族ぬ落ち武者ぬ末裔ぬ財産を守るたみぬ時間稼ぎとぅしてぃ行わりたくとぅや、日本軍ぬ住民虐殺を盛り込むくとぅはでぃきんかったんだろうきどぅよ、民間人を登場さしるくとぅ位でぃきたんじゃ~無ぇかね~。沖縄ぬ民間人ぬ悲しみ、無念、怒り、すりらを全く表現しんとぅ、沖縄戦ぬ映画を作ってぃむ無意味さいがよ。
ご指摘通りぬ、糞映画だったさいが。家でぃエロ本読んでぃうった方が、1億倍マシさいが。北部にゃんかぬ収容所でぃぬ医療行為を映画にしれ。すくでぃ、民間人に八つ当たりしる腐れ日本軍人をたしなみる内容にゃらば、いぴっちゃだきどぅ、「世界ぬ警察」ぬ片鱗を見しらりるかもよ。v(^_^)

| | コメント (0)

2017年6月27日 (火)

飯伏復帰

すりすり、いよいよ飯伏が飯伏とぅしてぃ復帰しるさいがよ。タイガーマスクWむ終わったからよ、いつまでぃむ覆面被ってぃうる訳には行かんさいがよ。扱いとぅしてぃは「正規軍」だとぅ思うからよ、G1優勝→東京ドームで戴冠ってぃ言う流れににゃりば、岡田ぬ奪回ぬ流りむ使いるしよ、にゃんっちゅ~てぃむ、アメリカ~受きしるからよ。
色々あってぃからひんぎった訳だきどぅよ、タイガーマスクWでぃ禊ぎは終わったとぅ、多くぬ新日ファンは思ってぃうるから、問題無いさいがよ。
柴田がうらん今、飯伏ぬ加入は、新日は喉から手~が出る程じゃ無ぇんか?
やさ!ケニーとぅぬ絡みさいがよ。まさかや~、飯伏がバレットクラブに入るとぅは思いんからよ、敵対しる訳さいがよ。今年ぬG1ぬ決勝が、飯伏-ケニーににゃりば、んも~すりくす大爆発さいがよ。
良いくとぅずくみさいが。(^o^)

| | コメント (0)

2017年6月26日 (月)

軍嫌い

辺野古(「こ」を強く発音)ぬ軍事基地建設を反対してぃうるぬは、「左翼」にゃんか?あがい、すしたらばよ、ロシアや朝鮮民主主義人民共和国や中華人民共和国ぬ連中は、政府は、皆揃いむ揃ってぃ軍事基地ぬ建設に、軍に反対してぃうるんか?初耳さいがよ。
ひょっとぅしてぃ、いった~が気に入らん連中ぬくとぅを等しく「左翼」ってぃ言ってぃうるんじゃ~無ぇか?
じぇんじぇん意味くじわからんさいがよ。
だからよ、ばんはよ、「軍好き」ってぃ言う表現を使用してぃうるさいがよ。軍が好きな連中には、母国が資本主義経済でぃあろうとぅ、社会主義経済でぃあろうとぅ、すんにゃくとぅは関係無ぇさいがよ。軍が好きにゃぬか嫌いにゃぬか。軍を是とぅしるか、非とぅしるか、すぬ違いしか、ばんには興味無ぇさいがよ。
にゃんとぅ~無しによ、「右翼」っちゅ~とぅ、かっちょ良いとぅか偉いとぅ、勘違いしてぃから、「左翼」っちゅ~とぅ、すぬ反対っちゅ~風に、腰抜き腐り報道機関が吹聴してぃうるからよ、すりに踊らさりてぃうるプリムヌ倭人がだううるんだきどぅよ、にゃんむ変わらんさいがよ。目糞鼻糞を笑うさいが。
とぅ言うくとぅでぃ、普天間(「ま」を強く発音)は没収。基地機能を移してぃ~んだったらば、朝鮮民主主義人民共和国や北京に1番近い北九州にゆたしく。ヾ(^_^)

| | コメント (0)

2017年6月25日 (日)

パギ退治

真奈美~姉ぇ姉ぇじゃぁ無ぇんだきどぅよ、成蹊ぬ劣等生ぬ人造人間が暴走してぃから、だいずうむっしさいが。(^o^)ま~がうむっしかってぃよ、パギさいがよ、パギ!(^◇^)パギに向かってぃあからさまにパギって言うぬは、最近でぃは珍しいさいが。(^o^)トレンディーエンジェル以来かむ知れん。v(^_^)
きっとぅよ、成蹊ぬ劣等生ぬ手下ぬパギむよ、くぬパギ発言には、ばたふさってぃうるハズ。パギとぅ住所間違いに、一体全体どぅんにゃ関係があるぬか、意味くじ判らんきどぅよ、んまぁ、成蹊ぬ劣等生がほざいてぃうるくとぅむ、め~なち意味くじ判らんから、真似したぬかむ知れん。
腰抜き腐れ報道機関む、パギとぅ絶叫してぃうる部分を押し並べて報道してぃうるからよ、くりは全国ぬパギに対してぃ、共謀罪を適用しる準備かむ知れん。パギ受難ぬ時代は目前さいが。パギなぬか坊主にゃぬかぬ判断は、だいず難しいきどぅよ、野球小僧た~がすぬ確認ぬたみに、試合を中断さしらりてぃ帽子を取るゆうに命令さりてらばよ、流れが替わってぃだいずさいがよ。

| | コメント (0)

2017年6月24日 (土)

無様な0パギ

相変わらず、0パギは支離滅裂さいが。くんにゃプリムヌに出演料を払う腐れ制作会社は、ゆっぷどぅジンが余ってぃうるんだね~。うやき~!(>o<;)
すりにしてぃむよ、予想通りぬ対応には、むる芸ぬ無さを感じるさいが。くぬ卑怯でぃ意味くじ判らん対応くすが、0パギぬほざく所ぬ「大和塊」っちゅ~奴かむ知りん。(^_^)大平山人がとぅるばってぃうる姿がみんたま~に浮かぶさいがよ。名前ぬ読み方換えるべき。\(^◇^)/
MXぬ社長が非を認み、地上波でぃ無く、インターネットぬみでぃ言い訳配信しるっちゅ~てぃ、じぇんじぇん関係無ぇくとぅをほざいてぃうった時点でぃ、もぅ死に体さいが。死体には何言うてぃむ通じんからよ。すりゆりは、にゃんむ知らんきどぅ、理解力を備いてぃうる倭人た~に訴いけきる内容にした方が、時間ぬ有効活用ににゃるとぅ、ばんは思うさいがよ。
くっくっく、しっかし、0パギは無様だったさいが。(^o^)失笑を通り越してぃから、すぬあからさまなチブルポンに、携わる周りぬ連中に同情を感じたさいがよ。0パギには同情しんきどぅよ。v(^_^)

| | コメント (0)

2017年6月23日 (金)

よくやった!.....と、何で言わん?

アメリカ~ぬ軍艦に、フィリピン~ぬ輸送船が激突しゆった件だきどぅよ、にゃんでぃアメリカ~軍は、フィリピン~ぬ船を褒みんかね~?(?_?)沖縄国際大学に、軍ぬヘリコプターが墜落した時む、潜水艦が海洋高校ぬ船に激突した時む、アメリカ~軍は、必ずぶつきた側に称賛を送ってぃうったさいが。くりは、アメリカ~ぬ国是さいがよ。ドナルドおじ~が就任しゆうとぅ弾劾さりゆうとぅ、替いてぃはならん、血~ぬ掟さいがよ。o(`_';)
だからよ、今回はよ、「燃料を流出させずに済むような、素晴らしい追突の方法だった。」とぃかにゃんとぅかブチカマしてぃから、絶賛しんとぅいかん。すりをよ、何か?ぬ~しゆったんか?中将ぬ苦虫を噛みつぶしたゆうにゃ、すぬちら~はよ。すんにゃんじゃ~、自称「世界の警察」が、嘲笑ぬ対象ににゃっちまうさいがよ。すりとぅむ、「良き隣人」ぬ成りぬ果てぃか?落下傘使ってぃ迷惑かきまくる良き隣人は、当然、ぶつきた側を称賛しんとぅよ~。ヾ(^_^)
不思議さいが。謎さいが。にゃんでぃ称賛しんかね~?(?_?)
まさかとぅは思うきどぅよ、「加害者だろうと被害者だろうと、アメリカはアメリカのみ称賛する。」にゃんっちゅ~、腐った原則は無ぇゆな~。まさかや~。世界ぬ警察(自称)は、すんにゃくとぅを思ってぃうる訳が無ぇさいがよ。
まぁ、血ぃご~ご~しん位に、鼻でぃむほじってぃうくからよ、早く称賛しれよ。ヾ(^_^)ゆたしく、良き隣人(自称)。

| | コメント (0)

クソ雨

ようやく落ち着いたきどぅよ、本島周辺でぃは物凄ぇ雨が続きゆったさいがよ。にゃんっちゅ~てぃむよ、ダムが溢りゆったさいが。(@_@;)すんにゃぬ、ばんは記憶に無ぇさいがよ。毎年毎年、干上がる寸前ぬダムが報道さりてぃから、節水を呼びかきてぃうってぃよ、すぬ横でぃ、アメリカ~軍がじゃんじゃん水を使い腐ってぃ戦車を洗ってぃうるっちゅ~ぬが、内地でぃは報道さりん、沖縄ぬ夏ぬ風物詩にゃんだきどぅよ。全く、水は無限にある無料ぬ物っちゅ~考えしか無ぇ、「良き隣人」には困ったむんさいが。
すんにゃプリムヌアメリカ~は置いてういてぃから、豪雨さいがよ。にゃんでぃむ、赤土がだう流出してぃから、海ぶどうやすぬいが、だうすなさりちまったっちゅ~くとぅさいが。(-_-;)
羽地ダムが溢りゆってぃから、にゃんとぅか放流してぃ凌いでぃうるみて~だきどぅよ、川ぬ流量が増いりば、河口へぬ影響は避きらりんさいが。あうあう。
当分は水不足ぬしわは無さそうだきどぅよ、各地でぃ発生した土砂災害等を考いるとぅ、手放しでぃは喜びんさいが。

| | コメント (0)

2017年6月21日 (水)

唐津のパギ

唐津ぬパギがよ、相変わらず制球力がげれんげれんでぃ、撃沈しまくってぃうるふ~な~。(^_^;)高校時代から、パギぬ予想はしてぃうったんだきどぅよ、制球力は向上し無ぇんだきどぅよ、パギ度は明らかに向上してぃうるさいが。(^o^)んまぁ、パギとぅ野球ぬ実力には、因果関係は無ぇきどぅよ。
やしがよ、パギに横手投ぎを勧みゆったプリムヌってぃた~やが。(^_^;)困ったむんさいがよ。してぃ、すりに従い撃沈したパギ。(^_^;)ま~んてぃプリムヌさいがよ。(^_^;)
挙げ句ぬ果てぃにはよ、ベテランに「コントロールってどうやってつければ良いのでしょうか?」とぅ、いっきにゃり聞く始末。(^_^;)当然とぅるばるベテラン。(^_^;)あがい、マブイ落としたんじゃ~無ぇか?(^_^;)
恐らく、闇雲に投ぎてぃうるんだハズね。すりじゃ~よ、殆ど技術は向上し無ぇさいがよ。んまぁ、パギはプリムヌだからよ、筋肉とぅ制球力についてぃ話してぃむ、にゃかにゃか判らんとぅは思うきどぅよ、判ってぃむらわんとぅいかんさいがよ。どうし、しるくとぅむ無ぇんだからよ、2~3日かきてぃから、パギにでぃむ理解でぃきるゆうに説明しる必要があるさいがよ。
速い球を投ぎるぬは、すりがでぃきる人とぅでぃきん人がうるさいが。やしがよ、制球力はよ、た~でぃむ向上しるくとぅが可能さいが。もろチン練習は必要にゃんだきどぅよ、要しるに、筋肉ぬ使い方次第さいが。して、パギみて~な剛速球投手にゃらばよ、制球力とぅ剛速球を両立さしる筋肉ぬ使い方を見付きてぃから、常にすりを実現可能なゆうにしりば良いさいがよ。にゃんむ考いんとぅ、投ぎ込みしたってぃよ、時間ぬ無駄さいが。
甲子園でぃ注目さり、プロに入ったパギ。まぁ、ダメやさ。(^_^;)

| | コメント (0)

2017年6月20日 (火)

在留資格認定証明書

全く、卑怯者はしるくとぅが下衆さいがよ。倭人政府が、沖縄に軍事基地を押しきゆうとぅしてぃ、すりに文句言った沖縄に対してぃ、様々な嫌がらしや不利益を押しつきる。すぬ中ぬてぃ~ちが、在留資格認定証明書ぬ不交付さいが。して、倭人政府は、「通常通り」とぅ言うだきってぃ。え、くんにゃぬよ、小学生でぃむ判るくとぅさいがよ。はは~ん、要しるに「みかじめ料」を払え~っちゅ~くとぅな訳さいが。あがい、すりは、チンピラがしるくとぅさいがよ。だったらばよ、当然よ、海兵隊を追い出しゆった静岡県にむ、交付しんぬが道理っちゅ~むんさいが。朝鮮民主主義人民共和国に1番近いにむ関わらず、海兵隊受入に手~を上ぎん福岡県にむ交付しんぬむ道理さいが。こっそり沖縄にだき、下衆なくとぅを仕掛きるとぅは、さすがは「お・も・て・な・し」さいが。ドナルドおじ~むビビッちまうさいがよ。
やしが、殆どぬ倭人た~は、くぬ事実を知らず、ジャンプマンを選んでぃ大喜びさいが。ま~んてぃプリムヌさいがよ。腰抜き腐れ報道機関む報道しんしよ。アメリカ~に植民地扱いさりてぃばたふさっちまった腹いせに、沖縄を植民地扱いかい。

| | コメント (0)

2017年6月19日 (月)

乱立

IWGP US選手権ぬ決定戦出場選手を観たんだきどぅよ、じぇんっっっっっじぇんUS選手権じゃ無いさいがよ!(^_^;)何か、くり?(^_^;)少なくとぅむ、ランスとぅハーリーは出さんとぅ~。まぁ、ハーリーはカナダかむ知りんきどぅよ。今後、アメリカ~でぃ頻繁に興行を打つぬでぃありば、くぬ選手権む意味があるんだろうきぅよ、でぃ無きりば、糞ぬ役に立たん腐れ選手権さいが。グレーテスト18にゃんてぃ、足元にむ及ばん糞選手権さいがよ。幼稚園児が、画用紙切ってぃから作りゆったベルトぬ方が価値は上さいが。ただでぃさい、み~ちぬ自前選手権に加いてぃから、提携団体ぬ選手権むあってぃよ、意味くじ判らん状態なぬによ。
くくはてぃ~ち、内藤に優勝してぃむらってぃから、奪取したすぬ瞬間に返上してぃ封印してぃ欲しいむんさいが。
定期的にアメリカ~でぃ興行を打つにゃらばよ、インターコンチネンタルをすりにしりば良いさいがよ。

| | コメント (0)

2017年6月18日 (日)

Jr選手権の今後

高橋でぃは、客を呼びん、客が納得し無ぇぬは判るさいが。やしがよ、櫛田でぃむ、大してぃ変わらんとぅ、ばんは思うさいがよ。岡田ぬ場合は、浅井ぬ所でぃ、すんにゃに手垢が着く前にばんみかしたから、認みらりるまでぃ、すんにゃに時間を要しなかったんだきどぅよ、櫛田は、所詮はハッスルだからよ。(^_^;)越中や馳が認みらりたぬを踏襲してぃから、ドームでぃ選手権を奪らり、すぬ後惨敗。金本がライガーにやらりたぬとぅは、違うんじゃ~無いかね~。して、スーパージュニアでぃは、前半負き続きてぃから、逆転。あがい、くんにゃ見え見えぬ筋書きでぃむ、うむっしにゃらば受き入りるきどぅよ、うむくんね~さいが。
今後は、鈴木ぬ所ぬ連中とぅやるぬかね~?リコシェとぅオスプレイは、どぅんな~しるべき?サイダルは、だみかむ知りんきどぅよ。小粒さいがよ。タッグぬ方が、未だうむっしさいが。
あばっ、すりから飯伏さいがよ。真壁とぅ山崎にやらりてぃから、契約切れかね~?テレビぬ漫画む、すぬ内終わるさいが。WWE入りは無かったみて~だきどぅよ、そうにゃるとぅ、新日じゃ無ぇとぅ、観る側む納得しんハズ。吉橋とぅやった後、鈴木が飯伏を指名しりば、うむっしにゃんだきどぅね~。

| | コメント (0)

2017年6月17日 (土)

ねずみ男

あがい、パギぬねずみ男は、プロレスファンだったんだね~。(@_@;)「**の皆さん、目を覚ましてください」は、プロレスファンでぃありば、通常だろうとぅ悪質だろうとぅ、た~でぃむ知ってぃうる台詞さいが。すりを臆面むなく使うっちゅ~ぬは、「これがお前のやりたいことか。」さいがよ。(^o^)え、め~ご~さ~食らってぃ、鼾かいてぃうるとぅ、すりむネタにさりるさいがよ。(^o^)もろチン、くっちは悪質ファンにだきどぅよ。
やしがよ、「目を覚ましてください。」できでぃはダメさいがよ!o(`_';)んまずは、すぬ前によ、「おいおいおいおいおい、これで終わりかよ~!冗談じゃ無ぇぞ!」ってぃ言わんとぅいかんさいが。して、最後には、飛行機ぬ真似してぃくす、完成さいがよ。真ん中ぬ台詞だきでぃは、全く意味を成さんさいが。
とぅりあいずは、猪木とぅ馳ぬ所に行ってぃから修行しれ。(^o^)

| | コメント (0)

2017年6月16日 (金)

時間帯変更

ばんは漂流ラジオを引退してぃからしばらく経つんだきどぅよ、くぬ6月から、漂流ラジオが大幅に縮小さりゆったさいが。(@_@;)隔週ぬ放送ににゃり、時間帯む18時~19時ににゃりゆったさいが。ん~、テレビだったらばよ、昇格とぅ言えるんだるうきどぅよ、ラジオでぃは、降格でぃ無いかね~?視聴者とぅぬやり取りがある訳だからよ、18時~19時だとぅ、し難くにゃったんじゃ~無ぇかね~?
金曜日ぬ22時~23時ぬ後釜は、単なる音楽を流すだきぬ時間ってぃ。うむ~。上門みきぬ通勤ぬ都合か、役者ぬ仕事ぬ比率を上ぎたいっちゅ~くとぅからかね~?すんにゃぬ、本人に聞きば良いさいがよっ。(^_^;)
とぅりあいず、新漂流ラジオを1回は聞いてみましょうかね。

| | コメント (0)

2017年6月15日 (木)

市場

ホテルサンパレス球陽館が土曜日に開催してぃうる市場ぬ評判が上等らしぃさいが。(@_@;)あがい、くりは是非行ってぃみてぃ~さいがよ。やしが、ま~でぃやってぃうるんかね~?して、今や各地でぃ凌ぎを削ってぃうる道ぬ駅ゆりむ、品質,品揃い,価格っちゅ~点でぃ、どぅんなかね~?迷わず行けよ、行けば判るさいが。
あばっ、そう言えばよ、農協がやってぃうるあたらす市場にむ、しばらく行ってぃうらんね~。(T^T)ブニやイユは買わんきどぅよ、野菜は掘り出し物満載さいがよ。加いてぃ、17時ぬ弁当さいが。o(`_';)
がんず~うやき豆乳む飲まんとぅいかんね~。

| | コメント (0)

2017年6月14日 (水)

講演拒否

パギぬ学園祭でぃぬ独演会が、ばんみかさりゆった~!\(^◇^)/
まいふか~~~~~!!!!!\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/
え、いった~、やるなぁ。(^_^)んまぁ、パギぬ独演会を1端は決めたりよ、そもそも、パギを独演会ぬ候補に選ぶ時点でぃ、いった~は未だ未だにゃんだきどぅよ、どうにか、19でぃリングに戻ったさがよ。(^_^)両リンでぃばたふさっちまうぬは観客でぃあるくとぅを知るべきっ!o(`_';)
いや~、愉快愉快。(^◇^)パギが、妄想ぬ恨み節をブチカマしてぃうきどぅよ、無視無視無視さいがよ。\(^_^)ゼロパギぬ戯言にゃんず、まや~が「ニャー」ってぃ言うてぃうるぬとぅ同じさいが。相手しるまどぅがありば、エロ本でぃむ読んでぃうった方が上等。
パギにゃんず、学園祭に呼んでぃはいけまひぇん!o(`_';)世界ぬ常識でぃす。
くっくっく、無様なパギに、笑いを抑いるくとぅがでぃきんさいがよ。(^_^)全くよ、軍好きプリムヌ倭人にうだてぃらりてぃ、うぷ~うぷにゃ勘違いしてぃうってぃから、調子に乗ってぃうったきどぅよ、喉元過ぎるまでぃはおとなしくてぃうり。ヾ(^_^)
いや~、愉快痛快さいが。

| | コメント (0)

2017年6月13日 (火)

山本不要

中邑がばんみかしまくってぃうるみてぃ~だきどぅよ、山本がずみさいが。(^o^)あがい、中邑や田口とぅぶ~りゃ~にゃんだね~。(^_^)
田口むよ、山本しょっちゅうとぅやってぃうった若手時代にはよ、あいつにゃんずには負ける訳には行かんっちゅ~てぃ、見下しつつ、対抗心を燃やしてぃうったってぃば。練習むしんとぅ、小手先ぬわじゃばかりを追ってぃうったってぃよ。あがい、健三とぅ瓜た~ちさいが。(^_^)AJに、首をばんみかさりゆった時む、余り話題ににゃらんかったしね~。ハンタークラブむ最初っから、た~む注目してぃうらんさいが。あがい、そう言えばよ、健三むWWE帰りだったね~。とぅりあいず、バレットクラブにはみっふぁ~さりてぃうるしよ、内藤や鈴木に相手にさりるとぅむ思いんさいが。開き直ってぃから、平沢とぅ2名でぃ組んでぃから、派手にゃやらり役に徹しるかね~。健三をむ巻き込んでぃから、他団体に殴り込みをかきるかね~。
いずりにしる、山本ぬ居場所は、ま~にむ無ぇさいがよ。何ゆり、試合がうむくんね~さいが。

| | コメント (0)

2017年6月12日 (月)

IGF最高

いや~、IGFからみんたま~が離せ無くにゃってぃ来ゆったさいがよ。(^_^)
突然ぬ「整理」発言から、血縁内でぃぬドロドロぬ口喧嘩。村上へぬ藤原からぬ白紙ぬ手紙。藤田が覆面レスラーとぅしてぃ復活。
んも~、しるくとぅにゃすくとぅ、ばんたが悪質ファンぬチムを鷲掴みさいが。\(^◇^)/報道ぬ見出しを読んだだきでぃ、公共交通期間ぬ中にうりにゃがら、吹き出してぃしまうさいが。(^_^;)さすがは闘魂パワー!伊達に報道陣を集めてぃから、ウンとぅむスンとぅむ言わんかっただきぬくとぅはあるさいがよ。\(^◇^)/弁護士までぃ出てぃ来ゆったからには、んもぉ、くりは日プロや東プロぬ告訴合戦ぬ泥仕合ぬ再来さいが。\(^◇^)/
ずみっ!\(^◇^)/
東京プロレス→新日本→UFO→IGF→ISM
あがい、まともな奴だったらば、ハイセルとぅ闘魂パワーさいが。(^_^;)いい加減学習しれ!(^_^;)
くぬ事態を収束さしるには、やはり猪木に出てぃ来てぃむらわんとぅいかんさいがよ。v(^_^)「ど~ってこと無ぇよ!」「しょうが無ぇなぁ。」「これは、ゴッチちょくでんですから。」「お前等の気持ちは判った。ありがとう!」くくいら辺を立てぃ続きにブチカマさりゆったらば、皆黙ってぃ従うしか無ぇさいがよ。ミスターウォーリーでぃむ海賊男ぬガスパーでぃむ連れてぃ来りば良いさいがよ。\(^◇^)/坂口む退院したくとぅだしよ、会見ぬ後は、是非とぅむ「人間不振」ってぃ書いた紙を机に叩きつきてぃブチ切れてぃ欲しいさいが。すりでぃくす世界ぬ荒鷲さいがよ。
とぅりあいず、ばんはIGFぬゴタゴタだきでぃ、飯5杯は行けるさいが。がうがうがうがうがう。
さすが猪木!\(^◇^)/

| | コメント (0)

2017年6月11日 (日)

時代の流れ

にゃんかよ.ドナルドおじ~が、世界中に悪質ファンを開拓してぃうるふ~な~。(^_^)うむっ!ようやく、世間ぬ流りが、プロレスぬ悪質ファンに塚付いてぃ来つつあるっちゅ~くとぅさいが。(^o^)ずみっ!\(^◇^)/
プロレスぬ悪質ファンはよ、技ぬ失敗、試合衣装ぬ失敗、入退場ぬ失敗、マイクでぃぬやりとりぬ失敗、うさぎにつの、何かにつきてぃ失敗を見つきてぃから、大げさにブチカマしてぃ大喜びっちゅ~くとぅをしてぃうるさが。すくにはよ、憎しみむ愛む無ぇ。1時ぬ享楽を得るくとぅぬみさいが。だからくす、プロレスラーは、すんにゃ悪質ファンぬ餌食ににゃらんゆぅに、だいず気合を入りてぃ試合に臨むか、敢いてぃ悪質ファンが大喜びしるネタを提供しるかに、日夜腐心してぃうるさがよ。たぶん、よ。(^_^;)
ドナルドおじ~ぬ場合は、未だ未だ、悪役が板についてぃうらんからよ、悪質ファンを手玉に取るにゃんっちゅ~くとぅはでぃきんさいが。精一杯してぃ失敗しるからくす、悪質ファンは狂喜乱舞しるさいが。
思いば、JWPぬリングアナウンサーが、「諸々の事情」を「しょしょのじじょう」ってぃ言っちまったり、年末を「LAST YEAR」ってぃ言っちまったり、猪木が「この技は、ゴッチちょくでん」ってぃ言っちまったり、クソ真面目にした上でぃ失敗しるからくす、臍でぃ茶~沸かす位うむっしな訳さいがよ。
ドナルドおじ~には、チブルから湯気出してぃから、とぅんでぃむ無ぇ失敗をし、くりからむ悪質ファンを喜ばしてぃ欲しいむんさがよ。(^o^)

| | コメント (0)

2017年6月10日 (土)

日本を守る?

抹茶アイス好きを散々こき下ろしてぃ、ドナルドおじ~を絶賛してぃうった、腰抜き腐れ報道機関だがよ、結局よ、ドナルドおじ~は、にゃんむする気配が無ぇさいが。(^◇^)は~っはっはっはっはっは!(^◇^)んもう、笑う以外無ぇさいがよ。
いった~ぬ根本的な間違いはよ、アメリカ~は、アメリカ~以外を守る気はさらさら無ぇっちゅ~くとぅを知らんくとぅから来てぃうるさいが。日本に寄生してぃうるアメリカ~軍ぬ連中に聞いてみれ~。「どうやって日本を守ってくれるのですか?」ってぃよ。「日本を守る?言ってる意味が判らない。我々が、何で他国を守らねばならないのだ?」とぅ、あった~は言い続きてぃうるさいが。グァムやハワイだったらば、ひょうっとぅしるとぅ、守る意識はあるかむ知りん。アラスカは、守るとぅ思うさいが。やしがよ、自国以外を守る訳が無ぇさいがよ。いや、自国には置いてぃうきずに、アジアぬ辺境にばんみかさりたならず者た~は、肉親や友人は守ってぃむ、自国を守るっちゅ~意識が、果たしてぃあるかどうか、甚だ疑問さいが。
ドナルドおじ~が、勝手に広ぎ腐った大風呂敷を無視したらば、くぬ後は罵声を浴びしるんかね~?日本ぬ腰抜き腐れ報道機関だったらば、きっとぅすんな~しるんだハズね。(^_^)

| | コメント (0)

2017年6月 9日 (金)

ずみパイン

パインぬ新品種ぬサンドルチェが、だいずうま~うまらしぃさいが。(・_・;)
八重山ぬ知り合いが、「今まで食べたパインの中で、最高の味。」とぅ、絶賛してぃうったさいが。美味さに加いてぃ、根を深く張り、茎む太いらしくよ、台風にだいずたやっちゅ~話さいが。害虫にゃんかにはどうなんかね~?し~ぶんによ、葉っぱに刺が少無ぇらしく、栽培や収穫が楽らしぃさいが。
あがい良いくとぅづくみさいがよ。
やしがよ、パインは元々酸性土壌を好むんだきどぅよ、サンドルチェは、ゆり一層、すぬ傾向が強いふ~な~。だからよ、今ぬ所は、栽培には八重山とぅやんばるが上ぎらりてぃうるさいが。本島南部や宮古に普及さしるには、どぅんな~しるか、今後に期待さいが。
あばっ、して、収穫期間む、4月~10月とぅ、だいず長いから、更にずみさいが。2期作、3期作む可能かむ知りんね~。

| | コメント (0)

2017年6月 8日 (木)

ブツクサ言う資格無し

共謀罪がど~たらこ~たらとぅ言ってぃうるきどぅよ、殆どぬ倭人た~は、はぁジラ~だハズ。判らんし、判ろうとぅしんくしに、判らんくとぅを判らんさいが。無知ぬ知ぬ欠如。くりが、大多数ぬ倭人ぬ現状さいがよ。だからくす、盲目的に自由民主党に投票しるさいが。すんにゃプリムヌた~には、いっくら説明してぃむよ、理解でぃきる訳が無ぇさいがよ。だってぃよ、プリムヌだからだぬに~。し~ぶんによ、根拠や裏付きがじぇんじぇん無ぇ自尊心だきは、だいず高いから、困っちまう以前に、滑稽でぃ吹き出しちまうさいがよ。
更によ、腰抜き腐れ報道機関はよ、共謀罪についてぃぬ報道が、んも~露骨な自由民主党贔屓。さすがは、アメリカ~ぬ犬さいがよ。
んまぁ、いずりにしる、賛成に票を投じた連中に投票した奴や、投票を棄権した奴等には、つびくび言う資格は無ぇさいが。

| | コメント (0)

2017年6月 7日 (水)

折角安いのに

にゃんかよ、8月下旬ぬ羽田←→那覇ぬ飛行機代が、だいず安だいさいが。(@_@;)にゃんでぃ?コザでぃ、全島エイサー祭りがあるんじゃ無ぇんか?
ん~、ん~、やしがよ、8月はよ、甲子園に行き、散財しる月さいが。(_ _;)すぬ上、コザに行き散財したらばよ、一体全体、どぅんな~してぃしまいますかね~。んもぉ、困るさいがよ。(-_-;)往復2万ちょいでぃ、宿泊費が1万。3万+遊興費かい。(-_-;)甲子園とぅ変わらんね~。1月でぃ、7~8万円む遊興費に使う訳には行かんさいが。くっそ~。o(`_';)

| | コメント (0)

2017年6月 6日 (火)

地下?

にゃんかよ、聞いたくとぅむ無ぇ、姉ぇ姉ぇた~ぬファンっちゅ~兄ぃ兄ぃぬ話を聞かさりる羽目ににゃったさいがよ。(-_-;)ばんは、すんにゃ話、じぇんじぇん聞きたく無ぇぬによ。o(`_';)ばん1名だったらば、聞か無ぇんだきどぅよ、たまたま一緒にうった兄ぃ兄ぃが相槌打っちまうからよ。(-o-;)
大体よ、すんにゃ団体名にゃんてぃ、聞いたくとぅむ無ぇさいがよ。して、写真見しらりてぃむ、全く判らんさいが。写真1枚2000円ってぃ?(@_@;)あがい、ぼったくりさいが。はぁ?写真にサインしてぃむらってぃうる間に、話すくとぅがでぃきるって?サインってぃ、たかだか10秒位さいが。し~ぶんでぃ1分。1分2000円ってぃ?(@_@;)時給12万円さいが!(>o<;)あがい、納得ぬ上にゃんだろうからよ、詐欺でぃは無ぇんだろうきどぅよ、ぼったくりでぃす。ぼったくり!更によ、ど~~~~~見たってぃ、ん~ずぎ~さいが。地下アイドル?意味くじ判らん。(?_?)すりってぃ、一般的に通じる日本語なんか?一部でぃしか通じん、暗号じゃ~無ぇんか?何かすぬ「地下」ってぃ?正気か?テレスドンが火ぃ吹いちまうさいがよ。12万tさいが。
え、くぬん~ずぎ~姉ぇ姉ぇに貢ぐたみに、っや~がやってぃうるアルバイトぬ話にゃんず、じぇんじぇんうむくんね~さいが。(-_-;)背筋が寒くにゃる嫌悪感しか感じんさいがよ。
「2回めに行った時に、覚えていてくれたので、ファンになった。」ってぃ?あばっ、良かったね~。ヾ(-_-;)んまぁ、ジンが廻りば、経済ぬ活性化ににゃるかむ知りんし、ばんに害は無ぇから、興味は無ぇきどぅよ。
ん~~~~~、恐らく、くんにゃ~兄ぃ兄ぃや姉ぇ姉ぇが、だううるんだハズね。さすが倭人。滅び行く民族は、くんにゃ~にゃんだね~。ヾ(-_-;)
あ~、無駄な時間を過ごしたさが。今後は中座しるからよ。ゆたしく。

| | コメント (0)

2017年6月 5日 (月)

垣原

8月14日に、後楽園でぃ、悪性リンパ腫でぃ闘病中ぬ垣原が出場し、藤原とぅ公開スパーリングをしるってぃよ。(@_@;)現在、抗ガン剤は中断してぃうってぃから、経過観察中ってぃ。ん~、約2カ月後だきどぅよ、どんにゃ~なるかね~?相手が藤原だからよ、んまぁ、安心してぃ観てぃうらりるとぅは思うきどぅよ。
すりゆりむ前田さいが。くぬ前ぬカッキーエイドでぃ、「垣原!ガン位でオタオタするな!」ってぃブチカマしたんだからよ、今回む後楽園に来てぃから、何か言ってぃ欲しいさいが。前田が来てぃ何か言うんだったらばよ、ばんは15時から並ぶさがよ。.....たぶんよ。(^_^;)
売店でぃは、安生が来てぃから焼き鳥売ってぃよ、すくに前田が乱入してぃ大暴りににゃりば、くりはもぅ伝説ぬ興行ににゃるさいがよ。鈴木対佐藤にゃんてぃ、アッとぅ言う間に、消し飛んでぃしまうさいが。更に、すくに長井とぅ坂田が敵ぬ敵は味方~っちゅ~てぃ安生に加勢し、高坂はオロオロ。ドールマンとぅハンまでぃ乱入し、後楽園爆発とぅでぃむにゃりば、すぬ日は野宿む辞さ無ぇさいがよ。o(`_';)坂田がハンぬカラジ引っ張ってぃ、ハンがブチ切りてぃ、究極ぬパギ対決とぅにゃりば、東京ドーム満席さいが。選ばりし者ぬ不安とぅ恍惚、た~ちばんにありさいが。
あがい、にゃんか気合入ってぃ来ちまいゆったさいが。o(`_';)8月14日は月曜日さいが。して、倭人た~にとぅってぃはナカヌヒ~らしぃんだきどぅよ、ばんたがうちなんちゅ~には無関係さいが。業務を早々にばんみかしてぃ、りっか後楽園かい!o(`_';)

| | コメント (0)

2017年6月 4日 (日)

名古屋名物

名古屋ぬ積み木遊園地、だいず混んでぃうるっちゅ~ぬとぅ、ガラガラっちゅ~、相反しるた~ちぬ噂があってぃから、どぅっちを信じてぃ良いか知らんきどぅよ、ばんはじぇんじぇん興味無ぇさいが。ぐま~な頃はよ、ばんむ積み木でぃ良く遊んだんだきどぅよ、野球やプロレス等、積み木ゆりむうむっしな物を見つきちまった後は、やらんゆぅににゃっちまったさいがよ。
大人ににゃってぃから、すんな~積み木に、高だいにゃジンを払ってぃ行く人間が、んまぁ、皆無とぅは言わんきどぅよ、すんにゃにだううるとぅは思いんきどぅね~。更によ、積み木遊園地が、アメリカーでぃ人気ってぃ言うんだったらばよ、植民地ぬ連中は、こぞってぃ行くんだろうきどぅよ、そうじゃ無ぇとぅ、行かんぬでぃは無いかね~。名古屋に行くんだったらばよ、あんかけスパとぅカレーうどんさいが。

| | コメント (0)

2017年6月 3日 (土)

相変わらずゆくさ~

軍ぬ犬に、大浦湾を埋み立てぃる理由を聞くとぅ、「世界1危険な普天間(「ま」を強く発音)基地ぬ危険性除去。」ってぃほざき腐り、「だったら、嘉手納(「な」を強く発音)基地や金武基地も一緒に除去しれ。」ってぃ言うとぅ、じぇんっっっっっじぇん関係無ぇ話を初み腐るってぃ。
は~っはっはっはっはっは!(^◇^)
さすが軍ぬ犬。んも~、やるくとぅなすくとぅ無様でぃ卑怯さいが。(^◇^)え、正直に言ってぃみれ~。ヾ(^_^)「普天間基地は白痴の海兵隊で、嘉手納基地は、それよりはちびっとぅマシな空軍だから、ちびっとだけ危険性が低い。」ってぃよ。\(^◇^)/金武は、普天間とぅ同じだから、すくでぃまたじぇんっっっっっじぇん関係無ぇ話をしれ~。\(^◇^)/
あばっ、すりからよ、「嘉手納基地は、毒劇物や核を保管していることがバレてしまうから。」ってぃくとぅむ言うべきさいが。
すりかよ、犬は犬らしく、「ワンワン」とぅだき吠いてぃうりば良いかむ知りん。
目に見える形でぃぬ軍事基地負荷軽減、ゆたしく。ヾ(^_^)

| | コメント (0)

2017年6月 2日 (金)

ハンドスピナー

ハンドスピナーにゃる物を売ってぃうったさいが。あがい、ぬ~やが、すり?
にゃんかよ、平びったくてぃ三角形ぬ頂点が丸くにゃってぃうってぃからよ、丸ぬ中に穴が開いてぃうるさいが。
意味くじ判らん。(?_?)
調びてぃみたらばよ、指先でぃくるくる回す玩具ってぃ。
あっがいたんでぃ~。んまぁ、すくすく中毒性はあるふ~じ~だきどぅよ、しぇん円ってぃよ。人気らしぃぬは、きっとぅよ、アメリカーでぃ流行ってぃうるってぃ、ゆくし報道機関が吹聴してぃうるからでぃは無いかね~。想像だきどぅよ。買わんかったし、後ろ髪む引かりんかったさいが。ダンパチ行ったからかね~。

| | コメント (0)

2017年6月 1日 (木)

団扇姉ぇ姉ぇ活躍中

日本軍ぬ親方でぃある団扇姉ぇ姉ぇが、アメリカ~軍ぬ落下傘ごっこに、因縁つきてぃうるさいが。(@_@;)あがい、団扇姉ぇ姉ぇずみっ!\(^◇^)/
え、団扇姉ぇ姉ぇは、日本軍に対しる答弁は、じぇんじぇん意味くじ判らんプリッたむんにゃぬによ、アメリカ~軍に対してぃは、因縁きるべき時には因縁つきてぃうるさいが。意味くじ判らんきどぅ、うむっしさいがよ。くぬ勢いでぃよ、日本軍にむ因縁つきてぃ欲しいさいが。ん~、ひょっとぅしたら、団扇姉ぇ姉ぇは、同時にた~ち以上ぬくとぅがぇいきんぬかむ知りんね~。
軍からジンを恵んでぃむらってぃいる人間は、皆等しくダニにゃんだきぅよ、にゃかにゃか見所ぬあるダニさいが。
え、姉ぇ姉ぇ、海兵隊を北九州に追放しる件むゆたしくね~。ヾ(^_^)

話替わってぃ、朝鮮民主主義人民共和国が、日本に対してぃ、「我々の自衛的措置に言い掛かりをつけて意地悪く振る舞っている。」とぅ言ってうるらしぃさいが。
違いまふ!意地が悪いのでぃありまひぇん!日本はアメリカ~ぬ植民地なのでぃ、宗主国ぬ言いなりになってぃやってぃうる訳でぃあってぃから、すくに倭人た~ぬ考いは、一切ありまひぇん。間違わんでぃよぉ~。ヾ(^_^;)
え、姉ぇ姉ぇ、弁解ゆたしく。ヾ(^_^)

| | コメント (0)

« 2017年5月 | トップページ | 2017年7月 »