« 凄いぞ藤原 | トップページ | 日本陸軍の着せ換えごっこ »

2017年5月21日 (日)

行け島ぶ~!

和田がよ、左肘を病ましてぃから、手術するってぃば。
島ぶ~~~~~!(>o<;)
え!っや~ぬ出番さいがよ!くくは、にゃんとぅしてぃむ、1軍でぃ投ぎんとぅにゃらんさいがよ。o(`_';)っや~がばんみかした日ハムぬ西川は、今やすっかり日ハムぬチラ~さいがよ。っや~とぅ一緒に甲子園を沸かした有原,山田む球団ぬチラ~だしよ、滉二む1軍でぃ活躍してぃうるさいが。2軍や3軍でぃとぅるばってぃうる暇は無ぇさいがよ。o(`_';)横浜に来た平良は、移籍早々に勝ち星を上ぎゆったさいが。寺原ぬ例むあるからよ、くくは横浜に来るぬもてぃ~ちぬ方法でぃはあるきどぅよ、泊を付いてぃから来るぬがずみさいがよ。すりには、和田ぬ替わりにばんみかすぬが、だいず手っとり早いさいがよ。
島ぶ~~~~~!(>o<;)
っや~ぬ翌年ぬ夏を制し、翌年ぬ6大学を席巻した吉永は、すぬ語低迷してぃうるさいが。っや~は、すりとぅは違うっちゅ~ぬを観しんとぅいかんさいがよ。
島ぶ~~~~~!(>o<;)
東浜む、助走を充分積んだ後に離陸したきどぅよ、っや~む助走は充分さいが。
島ぶ~~~~~!(>o<;)
わいど~!

|

« 凄いぞ藤原 | トップページ | 日本陸軍の着せ換えごっこ »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 凄いぞ藤原 | トップページ | 日本陸軍の着せ換えごっこ »