« 日本陸軍の着せ換えごっこ | トップページ | 血ぃいりち~ »

2017年5月23日 (火)

腐れ表記

最近特に顕著なぬがよ、自分ぬ名前をアルファベットでぃ記述するぬとぅよ、ローマ字記述でぃ無く、意味くじ判らん記述をしてぃから、1名でぃ悦に入ってぃから、大喜びしてぃうるプリムヌが、だううるってぃくとぅさいがよ。
例いばよ、「○○二」「○○次」「○○司」ってぃ名前でぃよ、「○○じ」ってぃ発音してぃ記載しる場合、「○○ZY」っちゅ~、だいずプリった記載をしるさいが。何て?[じ~]ってぃ?ま~んてぃプリムヌさいが。他にむよ、、「○○子」ぬ記載をよ「○○KO」でぃは無く、「○○CO」ってぃ書き腐りゆる。うわ、一酸化炭素か!凸(`_';)
やさやさ、判ってぃうるさいがよ。いった~が崇拝しる宗主国ぬアメリカ~に、ちびっとぅでぃむ気に入らりゆうっちゅ~魂胆さいが。(^_^)すぬたみによ、あった~が発音し易いゆうにとぅ、勝手に判断してぃから、くぬプリった記載にしてぃうるさいが。だいず涙ぐましい、クソぬ役にむ立たん努力さいがよ。すんにゃ記載をしてぃむよ、アメリカ~は、植民地ぬ人間を人間とぅは思っていまひぇん。奴隷以下ぬ家畜とぅ思ってます。どぅんにゃに下手に出てぃむ、気に入らりゆうとぅしてむ、多くぬアメリカ~はすんな~だからよ、無様なだきさいがよ。
満足な日本語む書きんぬに、他国語が書きる訳無ぇさいが。気ぃちきりよ~。

|

« 日本陸軍の着せ換えごっこ | トップページ | 血ぃいりち~ »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 日本陸軍の着せ換えごっこ | トップページ | 血ぃいりち~ »