« 沖縄県民世論調査結果公表「 | トップページ | 説得力無し »

2017年5月11日 (木)

卑怯な真似は辞めよう

大韓民国ぬ文新大統領が決まりゆったんだきどぅよ、日本とぅぬ慰安婦合意を破棄しゆうとぅしてぃいるふ~な~。いや、破棄しるにゃらばしるでぃ良いんだきどぅよ、問題はよ、破棄しる前に、破棄したむ同然ぬ行動が見受きらりるくとぅさいが。破棄しるまでぃはすぬくとぅは守らりてぃ当然さいが。破棄むしんとぅ、勝手に破棄した行為をしるくとぅは、許さりんくとぅさいが。不意打ちさいが。宣戦布告無しに戦争を始みるぬとぅ同様さいが。つまりは、「卑怯」とぅ言うくとぅさいがよ。
破棄したいぬでぃありば、んまずは破棄しる。破棄したくとぅを宣言しる。全てぃは、すぬ後ぬ話さいがよ。順番が違うさいが。
すりからよ、文は日本に謝罪を要求してぃうるんだきどぅよ、怒ってぃうる気持ちは判るさいが。沖縄む、似たゆうな目に会ったさいがよ。やしがよ、謝罪すするびき首謀者は、既にくたばってぃしまってぃうるさいが。実はよ、すぬ首謀者ぬ息子は、にゃかにゃかでぃきた人間さいが。謝罪しれ~ってぃ言ったら、しるかむ知りん。やしがよ、おじ~にチブル下ぎさしてぃむ、どうにゃるむんでぃむ無ぇとぅ、ばんは思うさいが。すりにゃらばよ、賠償金を精査してぃ、追加請求しるとぅか、ジン絡みぬ請求ぬ方が、ばんは良いとぅ思うさいがよ。沖縄だってぃよ、古くは先島を清に最恵国待遇を受きるたみに、くりてぃやろうとぅし腐り、アジア太平洋侵略戦争末期には、百済ぬ王族ぬ落ち武者末裔ぬ財産確保だきぬたみに、時間稼ぎぬ捨て石にさりた上、アメリカ~にくりてぃやっらりたさいが。すぬ謝罪をしぬままに、首謀者はくたばったさいが。やしが、ばんたがうちなんちゅ~は、自らぬ発展ぬたみに、協力しりる所は協力し、連携しりる所は連携してぃうるさいが。参考にしてぃ欲しいさいがよ。
大韓民国む日本む、アメリカ~ぬ植民地でぃあるし、同じ種族にゃんだからよ、過去を無かったくとぅにしれとぅは言わんきどぅよ、卑怯な真似だきはしんでぃ欲しいさいがよ。

|

« 沖縄県民世論調査結果公表「 | トップページ | 説得力無し »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 沖縄県民世論調査結果公表「 | トップページ | 説得力無し »