« 卑怯者 | トップページ | 軍好きは嘘つきしかいない »

2017年5月15日 (月)

使える時もあるね~

あり?団扇姉ぇ姉ぇが、嘉手納基地ぬ落下傘遊びについてぃ、文句を言うてぃうるさいが。(@_@;)ぬ~しゆった?ばんはてっきり、くぬ件についてぃは触れんむんだとぅぶわ~っかり思ってぃうったさいがよ。
まつがいど~。m(_ _)m
史上最悪ぬテロ国家でぃあるアメリカ~が、全世界でぃ傍若無人なくとぅをし、歯止みが効かん中、傀儡国ぬ手下が因縁つきるとぅはよ。(@_@;)須田ぬ好投ゆりむ、遥かに珍しいくとぅさいが。明日は雪かむ知れんね~。
海兵隊は、アメリカ~ぬ中でぃむ札付きでぃよ、持てぃ余してぃうるから、アジアぬ辺境にばんみかしてぃ、好き勝手やらしるぬがアメリカ~ぬ筋書きにゃんだきどぅよ、軍人だからよ、倫理観/道徳観は無ぇんだきどぅよ、知能についてぃは、軍ぬ中でぃ1番ある空軍ぬ連中でぃむ、くぬ有り様さいがよ。伊江島ぬ皆さんには、申し訳無ぇとぅ思うんだきどぅよ、我慢してぃくださいね~。m(T_T)m
わいど~、団扇姉ぇ姉ぇ。

|

« 卑怯者 | トップページ | 軍好きは嘘つきしかいない »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 卑怯者 | トップページ | 軍好きは嘘つきしかいない »