« 今年初マンゴー | トップページ | 凄いぞ藤原 »

2017年5月19日 (金)

肥満

くぬ前よ、み~ちし~じゃ~な友人に、久々に会ったんだきどぅよ、物ぬ見事に巨大化してぃうりゆったさいがよ。(^_^;)恐らくよ、体重はばんぬ1.5倍はあるハズ。30年位前には、身長はばんゆりむ、6~7cm高かったんだハズにゃぬに、見た人にゆるとぅ、今でぃはほとんど変わらんふ~な~。
あがい、過度ぬ肥満は、いけまひぇん。(^"^;)
すぬバタ、にゃんとぅかしんとぅ~。服ぬボタンが、今にむ飛びそうさいがよ。糖分ぬ取り過ぎでぃす。(^"^;)過度ぬ痩身は問題だきどぅよ、過度ぬ肥満む問題でぃす。過度ぬ肥満は、アメリカ~に任してぃうきば良いさいがよ。
食事改善、炭水化物ぬ過剰摂取を止みるぬとぅ、適度な運動とぅ、過度ぬ恋愛が、肥満を防止しるくとぅに繋がるとぅ、あんは思うさいがよ。
しっかし、ぶったまぎたさいがよ。やしが、職場でぃむ、同年代には、肥満が多いさ~ね~。

|

« 今年初マンゴー | トップページ | 凄いぞ藤原 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 今年初マンゴー | トップページ | 凄いぞ藤原 »