« 説得力無し | トップページ | 卑怯者 »

2017年5月13日 (土)

さらばマスカットナイト

ばんはよ、大勢でぃ集まってぃから、質ぬ低い学芸会を自己満足でぃ行ってうるプリムヌた~を観るぬが、生理的に受き付きんとぅ痛感したさいがよ。100歩譲ってぃよ、すぬ大勢が、むるあっぱらぎ~にゃらばさてぃ置いてぃむ良いんだきどぅよ、巷に溢りてぃうるぬは、揃いむ揃ってん~ずぎ~姉ぇ姉ぇた~ぬぶわ~っかり。(-_-;)ちびっとぅ前までぃはよ、マスカトナイトを観てうったんだきどぅよ、どぅ~にむく~にむ、耐いきりにゅうににゃったさいがよ。し~ぶんによ、大勢でぃ嫌悪感を抱く連中は、1名でぃ観てぃむ、押し並びてぃん~ずぎ~。チブルポン。取り柄とぅ言えるむんが、何1つ無ぇさいが。だいず。しみてぃむぬ救いはよ、最近、大勢ぬん~ずぎ~連中が、テレビぬ宣伝に、以前程出てぃ来腐らんゆうににゃったくとぅさいが。番組ぬ合間に、特に食事中にあんな~むんを見せらりたらばよ、ばたふさっちまうからよ。やしが、ラーメンWalkersTV2はよ、食い物を扱う番組にゃぬによ、困ってぃしまうさいが。
好みは色々だからよ、あぬ醜女を観てぃ喜ぶ人間むうるんだろうきどぅよ、すぬ数さいが。出さん方が良いぬか、調査しるべき。社長む替わったんだからよ、今やらんど~。

|

« 説得力無し | トップページ | 卑怯者 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 説得力無し | トップページ | 卑怯者 »