« 腐れ表記 | トップページ | 連打 »

2017年5月24日 (水)

血ぃいりち~

4月から出荷が止まってぃうる、ぅわ~ぬ血~だきどぅよ、県北食肉協業組合が、早期出荷最下位.....すりは横浜さいが、再開を目指す~ってぃ発表したさいがよ。
ふぃ~、一安心さいが。(^_^)
血~いりち~が食えんとぅにゃったらば、くっりはだいずさいがよ。o(`_';)倭人にはじぇんじぇん関係無ぇんだきどぅよ、ばんたがうちなんちゅ~にとぅってぃ、ぅわ~ぬ血~は、身近でぃ馴染みぬある食材さいが。中部ぬ食堂でぃぬ定番さいがよ。あぬ、焼きタラコにむ似た食感とぅ、癖ぬ無ぇ味。また、豊富なアミノ酸ぬ美味さとぅ、庶民ぬ味方さいが。
ドイツ~でぃは、ぅわ~ぬ血~をウィンナーにしてぃうるからよ、すぬ屠殺技術む参考ににゃるかむ知りんね~。
早期出荷さいかい、待っちょんど~。わいど~、県北食肉協業組合!\(^◇^)/

|

« 腐れ表記 | トップページ | 連打 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 腐れ表記 | トップページ | 連打 »