« レスリングどんたく | トップページ | 焼き鳥 »

2017年5月 4日 (木)

憲法改正賛成\(^◇^)/

にゃんかよ、成蹊大学出身ぬ劣等生が、憲法改正っちゅ~てぃ騒いでうるんだきどぅよ、憲法改正には、ばんむ賛成さいがよ。(^_^)
やしがよ、9条についてぃでぃは無ぇさいが。o(`_';)9条は、現行ぬままむしくは、「全ての軍事に関する組織」ぬ文言を追加するさいがよ。
ばんが改正すべきとぅ思うぬは、1条さいが。\(^◇^)/1条ぬ廃止でぃす。\(^◇^)/
アジア太平洋侵略戦争でぃ、アジア全域に多大な迷惑をかきた元帥でぃありにゃがら、謝罪ぬてぃ~ちむ無く、自らぬ財産を守りたいだきぬたみに、沖縄をアメリカ~に売り飛ばした一族が、象徴ってぃ?象徴ってぃ言ったらば、「そのもの」ってぃ言うくとぅさいが。日本すぬむぬってぃ?バカむ休み休み言え!凸(`_';)
途中、朝鮮半島ぬ王朝ぬ一族に度々変わらり、睦仁が途中でぃ入れ代わったきどぅよ、んまぁ、名目上は長期王朝だったふ~な~。主な作業は、祈りにゃんだからよ、糞ぬ役にむ立たんくとぅは明白さいが。特権を剥奪しるべき。
1条ぬ削除、ゆたしく。ヾ(^_^)

|

« レスリングどんたく | トップページ | 焼き鳥 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« レスリングどんたく | トップページ | 焼き鳥 »