« 有罪当然 | トップページ | サッカー好き »

2017年5月28日 (日)

笑い芸能人

笑い芸能人をよ、にゃんでぃか知らんきどぅよ、「お笑い芸人」にゃんずとぅほざいてぃくさるさいが。だったらばよ、「演歌歌手」を「お演歌歌手」ってぃ言ってぃから、「悪役専門芸能人」を「お悪役専門芸能人」ってぃ言えば良いぬによ。恐らくよ、卑下した表現とぅ思わりる場合によ、くぬ意味くじ判らん「お」を付きるくとぅにゆってぃ、すりが免罪符ににゃるっちゅ~、狂った考いにゆるむぬだとぅ、ばんは思うさいがよ。して、卑下しる相手とぅ、憧りる相手を明確に区別しるたみによ、「芸能人」とぅは言わずに、「芸人」とぅ言ってぃうるさいが。加害者を「男」っちゅ~てぃ、被害者を「男性」っちゅ~ぬとぅ、にゃんむ変わらんさいが。ま~んてぃプリムヌさいが。
別にばんは、笑い芸能人ぬ肩を持つ訳でぃは無ぇさいがよ。単にゃる、腰抜き腐れ報道機関を罵倒してぃうるだきさいが。だってぃよ、肩を持とうにむよ、じぇんっっっっっじぇんうむくんね~笑い芸能人が多過ぎるからよ。特に、醜女が奇妙な言動をし、みどぅんだきが喜ぶっちゅ~ぬには、到底着いてぃ行けんさいが。自分ゆりむ醜女を見聞きしてぃから、安心してぃるんだハズね~。

|

« 有罪当然 | トップページ | サッカー好き »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 有罪当然 | トップページ | サッカー好き »