« さらばマスカットナイト | トップページ | 使える時もあるね~ »

2017年5月14日 (日)

卑怯者

ドナルドおじ~がならず者だとぅは知ってぃうったんだきどぅよ、すりだきでぃは無かったさいが。あった~は、卑怯者でぃむあったさいが。自らぬ不正が露呈しるくとぅを恐りてぃから、FBI長官をばんみかしゆったさいが。あがい、余りにむ露骨。(^_^;)して、た~でぃむ判るぬに、すっとぶきる愚かさ。
うむ~、くりはきっとぅ、奴隷でぃある成城大学出身ぬ劣等生が真似しるんだハズね。元々、卑怯なくとぅが大好きだったぬによ、お墨付きまでぃむらったらば、んも~、今後はやりたい放題さいが。前言撤回,曲解,すっとぶき、ありとあらゆる卑怯な行為を駆使し、傀儡国とぅしてぃまっしぐらさいが。カルカンに突っ込むまや~以上ぬまっしぐらさいが。ニャ~。
さすがは、自称世界ぬ警察は、しるくとぅが突拍子む無ぇさいが。くりからは、世界ぬ卑怯者ってぃ自称しるべきさいが。いずりにしる、世界中からぬ笑い物さいがよ。

|

« さらばマスカットナイト | トップページ | 使える時もあるね~ »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« さらばマスカットナイト | トップページ | 使える時もあるね~ »