« 連打 | トップページ | 有罪当然 »

2017年5月26日 (金)

腐れ顔本

くぬ前よ、顔本でぃ、友人申請が来ゆったさいが。じぇんじぇん知らん姉ぇ姉ぇさいが。共通ぬ友人がうってぃから、んまぁ、興味を持つくとぅむあるかね~ってぃ思ったんだきどぅよ、にゃんか変。
やしが、姉ぇ姉ぇだっちゅ~くとぅむあり、承認しるとぅ、承認感謝ぬ連絡が来ゆった。やしがよ、いっかにむ複写→貼り付きぬ内容。くりはいかんとぅ思ってぃから、友人削除。
昔よ、MIXIでぃ、意味くじ判らんマイミク申請がガンガン来ゆった時期むあったんだきどぅよ、顔本にむすりが波及したんかね~?ばんは別に、顔本は、Eメールぬ替わりにしか使ってぃ無ぇからよ、じぇんじぇん気ににゃらんさいが。情報発信等、一切してぃうらんし、しる予定む無ぇからよ。

|

« 連打 | トップページ | 有罪当然 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 連打 | トップページ | 有罪当然 »