« 烈火わさび | トップページ | 守備の重要性 »

2017年5月 8日 (月)

白人崇拝

フランス~でぃ、国粋主義ぬおば~が、たっくるさりゆったさいが。んまぁ、すぬおば~を支持したプリムヌが4割近くうりゆったぬはだいずだきどぅよ、んまぁ、残りぬ6割がまともな思考がでぃきる人た~だとぅ知るくとぅがでぃきたぬは、安心感に繋がるさいが。
え、いった~倭人が崇拝しる、ゲルマン系ぬ種族が下した判断さいがよ。真似しら~。すりとぅむ、アメリカ~以外には従わんってぃ?え、いった~はよ、アメリカ~だろうが、ベルギーだろうが、白人でぃ、虹彩ぬ色が薄く、染みてぃうるぬかどうかはさてぃ置き、金髪だったらば、た~でぃむ同じやしぇ。盲目的に従い、意味不明な薄ら笑いを浮かべ服従しる。だったらばよ、1時的にしてぃむ、従わんと~。ヾ(^_^)
優れた頭脳ぬ持ち主でぃあってぃむ、チム美ぎさな人でぃあってぃむ、いった~以外ぬアジアぬ人た~を蔑むっちゅ~、腐った対応をしるくしによ。何が詫び寂びさいが。ちゃんちゃらおかしくってぃ、臍でぃ茶~沸かすさいがよ。

|

« 烈火わさび | トップページ | 守備の重要性 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 烈火わさび | トップページ | 守備の重要性 »