« 野球もどき | トップページ | 得意技 »

2017年4月 7日 (金)

エイカーズ

ハルサーエイカー.....ぬ流りを汲む?テレビ番組ぬ放送が迫ってぃ来ゆったさいが。くぬ前、コリンザでぃカマ~が言ってうったんだきどぅよ、ようやくホームページにゃんかに情報が載るゆうににゃったさいが。
カマ~,ヘラ~,ドブ~,チリ~にゃんかは、以前ぬままさいが。FECとぅぬ関係は、良好だふ~な~。
やしがよ!o(`_';)
福田萠子がうらんさいがよ~。(T^T)萠子姉ぇ姉ぇぇぇぇぇ!(T^T)
ばんがよ、にゃんでぃハルサーエイカーにくんにゃにむトチ狂ってぃうるぬか~とぅ言うとぅよ、すりは一重に萠子姉ぇ姉ぇが出てぃうったからさいが。o(`_';)むっとぅ言うとぅよ、萠子姉ぇ姉ぇさい出てぃうりば、ハルサーエイカーだろうが、にゃんだろうが、すんにゃぬは2ぬ次さいがよ。萠子姉ぇ姉ぇがうらんエイカーズは、ばんにとぅってぃ、じぇんっっっっっじぇん魅力が無ぇ番組さいが。(-_-;)恐らく、観るくとぅは無ぇとぅ思うさいがよ。
あがい、コリンザでぃ聞いた時には、だいず期待してぃうったんだぬに~。(T^T)
クラスト!/(_ _)-
あがい~。(T^T)

|

« 野球もどき | トップページ | 得意技 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 野球もどき | トップページ | 得意技 »