« 有事 | トップページ | な~べ~ら~ん~ぶし~ »

2017年4月22日 (土)

関東大震災時の虐殺を隠蔽

出よったな、倭人得意ぬ「臭い物に蓋」さいがよ。
関東大震災時の虐殺事件ぬ削除。え、ホームページから削除しりば、すぬ事実が無くなるとぅでぃむ思ったんだハズね。ま~んてぃプリムヌさいが。朝鮮半島出身ぬ人々、すしてぃうちなんちゅ~が、デマでぃ多数が虐殺さりた事件。災害時ぬデマぬ恐怖とぅ、倭人ぬ気質を後世に伝い、あぬ時ぬゆぅな悲劇を繰り返さんゆぅにしるっちゅ~ぬが、まともな道徳教育を受きた人間ぬしるくとぅさいが。すりすらでぃきん倭人た~。いった~によ、朝鮮民主主義人民共和国ぬ人々についてぃブツクサ言う資格は、くりっぽっちむ無ぇさいがよ。自らににとぅってぃ、都合ぬ悪い歴史ぬ隠蔽。無様さいが。倭人ぬ全員が、恥知らずぬプリムヌでぃ無ぇくとぅをばんは知ってぃうるさいが。やしが、恥知らずぬプリムヌ倭人ぬせいでぃ、まともにゃ倭人むプリッてぃうるとぅ思わりるさいがよ。
いった~が神とぅしてぃ崇拝しる、百済ぬ王族ぬ落ち武者ぬ末裔が、「私は百済の王族の落ち武者の末裔です。」とぅ公言したくとぅむ、今でぃは無かったくとぅにしる位だからよ。
やさ、敗戦後に、沖縄でぃ日本軍がうちなんちゅ~にし腐った虐殺むよ、隠蔽してぃうったね~。宮古にうきる、朝鮮半島から拉致誘拐してぃ来ゆった姉ぇ姉ぇた~ぬ性ぬ奴隷化む隠蔽してぃうるんだね~。
ま~んてぃ隠蔽好きさいが。

|

« 有事 | トップページ | な~べ~ら~ん~ぶし~ »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 有事 | トップページ | な~べ~ら~ん~ぶし~ »