« いいぞめざましテレビ | トップページ | 野球もどき »

2017年4月 5日 (水)

良い人願望

軍好きな下劣人間た~は、皆「自分は良い人。」ってぃ、印を押したゆうに言うさいが。軍好きぬ中でぃ、んきゃ~んから流行ってぃうるんかね~?
元空軍ぬ親方でぃ、選挙に落ちてぃから、選挙違反が発覚した奴むそうだしよ、百済ぬ王族ぬ落ち武者末裔を称賛しる糞文言を唱いるくとぅをわらば~た~に強制した奴む然り。皆、自称良い人間ってぃ。(^_^;)苦笑しるしか無ぇさいがよ。くりくす、軍好きが標榜しる、「日本人的美徳」から、遠く外りるんじゃ無ぇんか?自称さいが、じ・しょ・う。良い人間かどうかは、他人が判断しるくとぅでぃあってぃから、自称てぃむ、軽蔑さりるくとぅはあってぃむ、同意さりるくとぅは、んまず無ぇさいいがよ。にむ関わらず、恥ずかしぎむ無く自称しる。あがい、奇妙な生き物さいがよ。
そもそもよ、軍ぬくとぅを好きな人間に、良い人にゃんてぃ1名むいまひぇん。常識でぃす。\(^_^)さ~た~嘗みてぃ甘い、ま~す嘗みてぃ塩辛いぬとぅ同じでぃす。にむ関わらず、良い人とぅ強調し、自称しる。ん~、笑うに笑いんさいが。チブルが心配ににゃるさいがよ。軍が嫌いだからってぃ、良い人間とぅは限りまひぇんが、軍が好きな人間は、間違い無く悪い人間でぃす。

|

« いいぞめざましテレビ | トップページ | 野球もどき »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« いいぞめざましテレビ | トップページ | 野球もどき »