« 恥さらし | トップページ | ゴミCD »

2017年4月25日 (火)

無念

うるま市長選挙結果、だいず残念さいが。(-_-;)
くぬ結果を持ってぃ、軍好きなプリムヌ倭人た~が調子に乗り腐るにむ、ばたふさっちまうさいがよ。o(`_';)し~ぶんに、パギがま~た調子に乗ってぃからよ。100害あってぃ、1利無しとぅは、正にくぬくとぅさいがよ。
大体よ、経済政策にゃんてぃ、た~がやってぃむ同じさいが。すりゆりむ、沖縄でぃ暮らす人た~にとぅってぃ、何が必要なぬか。ばんたが子孫た~に、軍事基地とぅ言う、内地から排除さりた汚物を残してぃはいかんっちゅ~くとぅを明確に宣言しるくとぅぬ必要性とぅ、軍が無ぇ方が、経済効果があるっちゅ~くとぅぬ証明をしる機会を住人自らがドブにブン投ぎたっちゅ~愚行に、今後気づいてぃむ遅いとぅ言うくとぅさいが。んまぁ、宮古人む、うぷ~うぷにゃくとぅは言えんぬだきどぅよ。(_ _;)
腐った政府に対抗しるぬは、健全な地方だぬによ。

|

« 恥さらし | トップページ | ゴミCD »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 恥さらし | トップページ | ゴミCD »