« 四季 | トップページ | 両リン »

2017年4月11日 (火)

プリムヌへの助言

「自分で調べれ!」ってぃ言ってぃむ良いんだきどぅよ、金魚鉢ぬ金魚に等しい、多くぬ倭人た~は、餌をむらいてぃ~からってぃ、口をパクパクしるだきでぃ、自分から情報収集しようにゃんてぃ言う気は、くりっぽっちむ興味無ぇから、教いてぃあぎるさいがよ。ヾ(^_^)
んまずよ、殆どぅぬ倭人が知らんくとぅにゃんだきどぅよ、軍には、プリムヌぬ順に、海兵隊,海軍,陸軍,空軍があるさいが。してぃ、今回、翁長知事が問題とぅしてぃうるぬは、海兵隊さいがよ。やしがよ倭人はプリムヌだからよ、一緒くたにしぃ扱ってぃから、大威張りしてぃうるさいがよ。だいず哀り。すんにゃ訳でぃよ、翁長知事はよ、「(空軍の)嘉手納基地の即時没収。」にゃんてぃ、1言む言うてぃうらんさいが。言ってぃうるぬは、「(海兵隊の)普天間(『ま』を強く発音)基地の即時没収と、(海兵隊の)辺野古(『こ』を強く発音)移設禁止。」さいが。アメリカ~本国でぃ手に追えんプリムヌをアジアの辺境に押しきる。すりゃ~悪さむしるしよ、朝鮮半島でぃ戦争が起こった時に、じぇんっっっっっじぇん役に立たんぬは、倭人にむ判るってぃ~むんさいがよ。ヾ(^_^)更に、沖縄近海は、珊瑚礁が発達してぃうってぃから、大型船は接岸でぃきまひぇん。すくに、海兵隊ぬ主力でぃある軍艦を配備でぃきる訳がありまひぇん。更に、朝鮮半島から、朝鮮民主主義人民共和国から日本でぃ1番遠い都道府県は、沖縄県でぃす。わじゃわじゃ1番遠い都道府県に、朝鮮半島でぃ戦争が起こった時に先発隊とぅしてぃ上陸しるぬが任務ぬ海兵隊を配備しるくとぅが、軍事戦略上、狂ったくとぅでぃあるくとぅは、くりまた倭人にむ判るハズね~。ヾ(^_^)
して、「(アメリカ~)軍がいなくなったら、沖縄経済は破綻する。」とぅ、くりまたトチ狂ったくとぅをほざく倭人た~。え、だったらばよ、「復興」とぅ、名ばかりでぃある東北に、(アメリカ~の)軍事基地を作りば良いやしぇ。にゃんでぃやらんかね~?熊本む然り。不思議だね~。(^◇^)元々、沖縄に寄生してぃうるアメリカ~の基地た~はよ、内地にあった物さいがよ。富士山ぬ裾野ぬ静岡県側にむ、うぷ~うぷにゃアメリカ~軍がうったさいが。基地や訓練場があったさいが。すりを沖縄に押しつきたんだきどぅよ、はっさ、静岡県経済は破綻したかね~?してぃうらんね~。\(^◇^)/現在ぬ沖縄県ぬ総収入ぬ内、軍関係は4%さいが。すりが無くにゃってぃむよ、住宅や商業施設にしるからよ、雇用む税収む、飛躍的に拡大しるさいが。ハンビーや新都心やライカムでぃ、実証済さいがよ。v(^_^)
とぅ言うくとぅでぃ、いった~軍好きなプリムヌ倭人が年中が、ほざき腐ってぃうる戯言は、じぇぇぇぇぇぇんぶ間違いでぃす。\(^_^)妄想でぃす。\(^_^)予言だか推理だか知らんきどぅよ、恥ぬ上塗りさいが。自らぬ白痴加減をさらき出してぃうるだきさいがよ。
は~っはっはっはっはっは!(^◇^)

|

« 四季 | トップページ | 両リン »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 四季 | トップページ | 両リン »