« 本当にいた! | トップページ | 加湿器活用方法 »

2017年4月18日 (火)

今こそ海兵隊を北九州に\(^◇^)/

すりすり、朝鮮民主主義人民共和国とぅ、いった~が尊敬してぃ止まない植民地ぬ宗主国でぃあるアメリカ~が、一触即発らしぃさいがよ。え、戦争ににゃったらばよ、海兵隊ぬ出番さいが。すりが、日本に寄生してぃうる、アメリカ~の海兵隊ぬ使命さいがよ。にむ関わらず、朝鮮民主主義人民共和国から、47都道府県でぃ1番遠い沖縄に寄生さしてぃうるさいが。必死ににゃってぃからよ、政府はくぬ期に及んでぃむ、くぬ件についてぃ、腰抜け報道機関に箝口令を出してぃうってぃから、殆どぬプリムヌ倭人た~は、すぬ事実を知らんさいが。し~ぶんに、何て?沖縄ぬアメリカ~の基地にミサイルは届くが、発射場所を東に移すくとぅにゆってぃ、東京や神奈川ぬアメリカ~の基地に届くにゃんっちゅ~、腐りきったゆくしを恥ずかし気む無く、堂々とぅ垂り流す腐れ報道機関。地図を観れ、地図を。凸(`_';)ってぃ、プリムヌ倭人は、地図を観てぃむ理解でぃきんかむ知りんきどぅよ。やしがよ、報道機関が正しく、たった1言、「北朝鮮から47都道府県で1番遠いのは沖縄県です。」ってぃ言えば良いさいがよ。いっくらプリムヌだとぅは言え、倭人でぃむ、くぬ位ぬ文章は理解でぃきるハズ。特によ、有名芸能人にゃんかが言ったら、効果てぃきみんさいがよ。とぅは言え、政府ぬ卑怯な圧力があるから、言う訳無ぇきどぅよ。
やしがよ、いくらアメリカ~ぬ犬とぅは言え、1番遠い所に海兵隊をいつまでぃむ寄生さしてぃうく訳には行かんだろうからよ、飼い主が判断しりば、「ワンワン」っちゅ~てぃから、尻尾を振ってぃ服従るぬは、火を見るゆり明らかさいがよ。はっさ、どぅんな~ににゃるんかね~。

|

« 本当にいた! | トップページ | 加湿器活用方法 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 本当にいた! | トップページ | 加湿器活用方法 »