« 両リン | トップページ | 那覇バスターミナル跡地 »

2017年4月13日 (木)

わいど~、太田元沖縄県知事

太田元沖縄県知事が、ダイナマイト平和賞ぬ候補に上がってぃうるらしぃさいがよ~。\(^◇^)/
まいふか~~~~~!\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/
ばんはよ、太田元知事から、沖縄へぬ光が見いゆったとぅ思ってぃうるさいがよ。すぬ後、光は消いるくとぅは無かったんだきどぅよ、弱くにゃりゆったくとぅは、何度む何度むあったさいが。やしがよ、すりらを乗り越いてぃから、現在は、翁長知事が光を放ってぃうるさがよ。(^o^)
すんにゃ太田元知事が、ダイナマイト平和賞ぬ候補ににゃったっちゅ~くとぅはよ、くり程うむっしにゃくとぅは無ぇさいが。(^o^)匈奴ぬ末裔に、並々にゃらぬ憧りとぅ畏怖を持つ倭人た~にとぅってぃ、ダイナマイト賞は、憧れさいが。やしがよ、政府にとぅってぃは、植民地ぬ親玉でぃあるアメリカ~ぬ言うくとぅくす絶対命令さいが。太田元知事ぬ存在は、くぬ相反しるた~ちぬ間にあるからくす痛快さいが。(^_^)ダイナマイト平和賞は欲しい。やしが、取っちまうとぅ、政府にとぅってぃだいず困り、アメリカ~にとぅってぃちびっとぅ困る事態が発生しるさいがよ。更にうむっしにゃぬは、ダイナマイト平和賞を取るたみに、手の平返したふ~じ~してぃから、政府が太田元知事に媚びを売るくとぅが容易に想像でぃきるくとぅさいがよ。(^o^)是非すぬ時には、「あなた達の手助け等不要。いや、却って迷惑だから止めれ!」とぅ、きっぱり拒否してぃ欲しいさいが。すぬ上でぃダイナマイト平和賞を受賞しるさいが。して、軍事基地不要論を世界に発信し、沖縄にアメリカ~ぬ軍事基地がある地域的、軍事戦略的矛盾を高らかに発信してぃくみそ~り。ヾ(^_^)
更に更に、一通り発信し終わった後、「こんな、糞の役にも立たん賞は、返却する。」っちゅ~てぃ、一端受け取ったダイナマイト平和賞を叩き返してぃ欲しいさいが。\(^◇^)/
太田元知事にゃらば、やってぃくりるハズ。10月5日が楽しみさいがよ。
わいど~、太田元知事!\(^◇^)/

|

« 両リン | トップページ | 那覇バスターミナル跡地 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 両リン | トップページ | 那覇バスターミナル跡地 »