« 軍好きの特徴 | トップページ | 便所紙 »

2017年4月29日 (土)

ブチ切れと団扇

いやはや、東北担当ブチ切れおじ~や、軍ぬ親分ぬ日本語爆発団扇姉ぇ姉ぇや、居酒屋経営姉ぇ姉ぇ等、いい加減、「こいつ等ではダメだ。」とぅ気づきそうなんだきどぅよ、んまぁ、倭人には無理っちゅ~くとぅかね~。
朝鮮民主主義人民共和国を出汁に使ってぃ時間稼ぎはでぃきてぃうるふ~な~だきどぅよ、失政とぅ言う事実は変えるくとぅはでぃきまひぇん。隠すくとぅはでぃきるかむ知りんきどぅよ。
ブチ切れおじ~とぅ団扇姉ぇ姉ぇでぃよ、海兵隊を東北ぬ太平洋側に持って行きば、最後ぬ徒花ににゃるとぅ思うきどぅね~。
困った時ぬジャンプマンでぃ、ま~た仮装してぃ喜ぶんかね~。

|

« 軍好きの特徴 | トップページ | 便所紙 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 軍好きの特徴 | トップページ | 便所紙 »