« 選手権 | トップページ | いいぞめざましテレビ »

2017年4月 3日 (月)

傘泥棒

函館市が、観光客を増やそうね~ってぃ始みゆった傘ぬ貸し出しが、じぇんっっっっっじぇん返却さりんかったから、辞みるくとぅににゃったってぃば。
さすがは倭人!\(^◇^)/くりくり、くりさいが!\(^◇^)/くりくすが、倭人ぬ倭人たる所以ぬ、島国根性さいが。\(^◇^)/他人ぬ目~がある時は、良い人間振るくしによ、た~むうらん所でぃは、んも~やりたい放題!ご先祖様や、すくいらにうらりる八百万ぬ神に対してぃ、恥ずかしく無ぇ言動をしれ~ってぃ言うてぃ育てぃらりた、ばんたがうちなんちゅ~とぅは、根本的に躾きが異にゃるさいがよ。\(^◇^)/んまぁ、すんにゃ躾きむでぃきん、プリムヌ親が、沖縄にむ増いてぃ来ゆったぬは、だいず恥ずかしく、穴があったら入れたいんだきどぅよ。
大体よ、倭人はよ、横断歩道ぬ旗とぅかよ、すんにゃぬかっぱらってぃむ仕方無ぇってぃ言う物む、かっぱらってぃ行く民族だからよ。して、持てぃ余してぃ捨てぃる。うひょひょ、何がエコ活動か~。\(^◇^)/
くりは是非とぅむ、外国(≠海外凸(`_';))ぬ報道機関に大々的に報道してぃむらいて~さいが。して、倭人が自画自賛してぃうるくとぅは、ゆくしだからよ~ってぃ、正しく報道してぃ欲しいさいがよ。\(^◇^)/
オリンピック中止~!\(^◇^)/わいど~。\(^◇^)/

|

« 選手権 | トップページ | いいぞめざましテレビ »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 選手権 | トップページ | いいぞめざましテレビ »