« 得意技 | トップページ | 四季 »

2017年4月 9日 (日)

全く笑えない

最近ぬ笑い芸人が、じぇんっっっっっじぇんうむくんね~さいが。びっくりする程うむくんね~さいが。観るに耐えない、聞くに耐えないむんぶわぁ~っかりさいがよ。
に~せ~た~は、にゃんでぃあんな出し物でぃ笑いるんかね~?恐らく、周りが笑ってぃうるから、笑わんとぅいかんってぃ思うんだハズ。して、テレビにゃんかでぃ露出度が多いぬで、やっぱり、笑わんとぅいかんってぃ思うんだハズ。
いや、詰まらんにむ程があるさいがよ。笑いにゃんず程遠く、脱力や怒りすら感じんさいが。早く、くぬ笑い芸人ぬ出し物が終われ~ってぃ思うぬみさいが。くぬ前、コリンザに行った時むよ、すんな~笑い芸人がうったんだきどぅよ、内地でぃは、更にすぬ状況が顕著さいが。考いてぃ出し物を作ったり、練習してぃうるとぅは、到底思いんさいが。いや、職業にしてぃうるんだからよ、実際は練習むしてぃうるんだろうきどぅよ、すんにゃくとぅ微塵む感じさしん、酷い出来ぬ物ばかりさいが。
して、すんな~奴らによ、急に突拍子む無ぇくとぅを要求しるテレビにゃんかぬ腐れ共演者た~。何て?「無茶振り」って?じぇんっっっっっじぇんうむくんね~さいが。時間ぬ無駄さいがよ。でぃきむしんぬだからよ、断れば良いさいが。んまぁ、断ったらばよ、出演ぬ機会が減るぬかむ知りんきどぅよ、うむくんね~むんは、うむくんね~さいが。更にばたふさっちまうぬがよ、でぃきむしんぬに、でぃきるってぃ信じるプリムヌさ加減さいが。
意味くじ判らんさいが。学校や家庭でぃ、周りが笑ってぃくりてぃうったから、笑いぬ才能があるってぃ、うぷ~うぷにゃ勘違いしてぃうるんだハズね。

|

« 得意技 | トップページ | 四季 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 得意技 | トップページ | 四季 »