« エイカーズ | トップページ | 全く笑えない »

2017年4月 8日 (土)

得意技

いや~、倭人政府は、相変わらず「すっとぼけ」とぅ「トカゲの尻尾切り」さいがよ。
んまぁ、すりむくりむ、ジンぬたみだとぅ言うくとぅは明白さし、「金儲けのためです。」ってぃ言わんくとぅむ判ってぃうるさいがよ。全てぃはよ、すんな腐り政府ぬ与党を選んでぃしまいゆった倭人ぬ責任さいが。凸(`_';)わった~うちなんちゅ~は、すんな輩は選んでぃうりまひぇん。\(^_^)
すんにゃ連中に圧力をかきゆぅとぅ必至にゃ熱湯コマーシャルだきどぅよ、如何しん使い無ぇさいがよ。(^_^;)「54度~!」ってぃやってぃうった頃は良かったんだきどぅよ。
して、何て?パギが損害賠償をチラつかしてぃから、脅しをかきてぃうるってぃ?へ~、そうにゃんか、くりが「目に見える形での、沖縄の軍事基地負担軽減」にゃんだね~。(^_^)だいずさいが。(^◇^)やりて~んだったらば、やりば良いさいがよ。わいど~。ヾ(^_^)敗戦後、沖縄県民を虐殺しまくった倭人ぬ血は、今でぃむ脈々とぅ受け継がりてぃうるんだね~。(^◇^)さすがは、「勤勉」」「誠実」「おもてなし」さいがよ。た~む言ってぃくりんから、自分でぃ言うしか無ぇっちゅ~所が涙を誘うさいが。(^_^)今度は3千円札でぃむ作ってぃから、機嫌を取るんかね~?
普天間基地は没収でぃす。\(^_^)没収後は、鍾乳洞ぬ精微とぅ住宅地造成でぃ、大儲
きうっはうは。\(^◇^)/倭人企業ぬしゃしゃり出る隙間は、くりっぽっちむ無ぇさいがよ。ゆたしく。v(^_^)

|

« エイカーズ | トップページ | 全く笑えない »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« エイカーズ | トップページ | 全く笑えない »