« 祝!入籍 | トップページ | 傘泥棒 »

2017年4月 2日 (日)

選手権

ようやく柴田が岡田とぅやるさいが。(^_^)だいず楽しみさいがよ。(^o^)
すりにてぃむ、岡田,内筒,後藤がうらん状態でぃあるにむ関わらず、すりを感じさし無ぇ興行は、だいずさいがよ。押し並びてぃタッグマッチぶわっかりにゃぬは、仕方無ぇんだきどぅよ。かとぅ言ってぃよ、興行をた~ちに分きるぬは、苦い経験があるからやらんかね~。
柴田は、満身創痍だきどぅよ、観てぃうる人を納得さしてぃうるさいが。くんにゃ試合が、柴田が魔界ぬ時からやりたかったんだハズ。遠回りはしちまったきどぅよ、エースぬ座は目前さいがよ。
さてぃ、岡田だきどぅよ、どぅんにゃかね~?一端柴田に渡すぬか、長期政権にしるぬか。今ぬ選手権保持者はよ、
 ・ 岡田
 ・ 後藤

 ・ 小島,天山

 ・ 内筒
 ・ 高橋

 ・ タイチ、金丸
なぬでぃ、バレット以外には満遍なくバラきてぃうるからよ、岡田が柴田に渡してぃむ、均衡が崩りるくとぅは無ぇさいがよ。内筒からファレに移動しりば、うむっしにゃんだきどぅよ。一端柴田に行ってぃ、すくから鈴木に行くっちゅ~ぬむうむっしさいが。
高橋から、オスプレイに移動しりば、均衡は保てるさいがよ。(^_^)

|

« 祝!入籍 | トップページ | 傘泥棒 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 祝!入籍 | トップページ | 傘泥棒 »