« わいど~、太田元沖縄県知事 | トップページ | ゆくし政府 »

2017年4月14日 (金)

那覇バスターミナル跡地

那覇バスターミナル跡地に、OPAを始みとぅしる、様々な商業施設が入る建物が作らりてぃから、来年完成ってぃ。バスターミナル機能む兼ね備いるっちゅ~くとぅでぃ、空洞化した那覇中心部に、再び消費者を呼び込むくとぅににゃるかむ知りんね~。(^_^)
那覇バスターミナルには、思い出がだうあるさいがよ。昔っから老朽化したふ~な~外観。恐らく、風雨に晒さりてぃうったからでぃよ、建物はだいずたやだったんだハズ。して、あぬ淀んだ雰囲気。(^_^;)脱力感満点でぃ、始点終点ににゃるバスがだうあるにむ関わらず、じぇんっっっっっじぇん人がうらんさいが。(^_^;)やしがよ、すぬ御陰でぃよ、那覇でぃぬ待ち合わしには、頻繁に使用したさいが。だってぃよ、すぐ~に判るしよ、雨を凌げるさいが。風通しむすくすくでぃよ、椅子は座り放題。国際通りが、観光客ぬに~せ~た~ぬむんになってぃからは、ゆり顕著ににゃったさいがよ。
すんにゃ那覇バスターミナルが、市内ふっふぁ~ぬ喜ぶ施設ににゃるっちゅ~ぬは、残念にゃ気~むしるんだきどぅよ、んまぁ、くりむ時代ぬ趨勢さいがよ。ばんとぅしてぃはよ、グルクンマスクがネーブル嘉手納から、くぬ新施設に移ってぃ来たり、FECぬ催しが行いるゆぅな会場を併設してぃ欲しいとぅ思うさいがよ。野球場は無理でぃむ、バッティングセンターだったらば、併設可能かむ知りん。(^_^;)場合にゆってぃはよ、桜坂ショウ劇場や、那覇ミュージックを復刻しるぬむいまかむ知りん。\(^◇^)/
やしが、あんまり流行るとぅ、渋滞を招くからよ、すくが心配さいがよ。

|

« わいど~、太田元沖縄県知事 | トップページ | ゆくし政府 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« わいど~、太田元沖縄県知事 | トップページ | ゆくし政府 »