« 夏に向けて | トップページ | 選手権 »

2017年4月 1日 (土)

祝!入籍

くぬ前、知り合いぬ兄ぃ兄ぃが、入籍したさいが。まいふか~。(^◇^)
やしが、ばんはあぬ兄ぃ兄ぃぬくとぅをず~っとぅ既婚者でぃ子持ちとぅ思ってぃうったさいがよ。(^_^;)はっさ、にゃんでぃかね~?もう1名うる、知り合いぬ兄ぃ兄ぃが、既婚者ぬ子持ち(子沢山!)にゃんでぃ、すぬ人とぅ一緒くたにしてぃしまったハズね。m(_ _;)m
やしが、婚約中でぃありにゃがら、ばんたが誘いにホイホイ乗ってぃくださってぃうったとぅはよ。(@_@;)く~にゃったら、新婚にむ関わらず、ガンガン誘ってぃから、奥さんがブチ切りてぃ、「あたしも連れて行け!」って状態にしてぃよ、すくでぃ、奥さんぬ女友達を紹介してぃむらうしか無ぇさいがよっ!o(`_';)だいずさいが、ずみさいが。
結婚に際してぃ、引っ越すぬかむ知りんから、宴会ぬ場所を設定しる時に、変更が生じるかむ知りんさいが。

|

« 夏に向けて | トップページ | 選手権 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 夏に向けて | トップページ | 選手権 »