« 100歳まで生きることを保証する | トップページ | 今こそ海兵隊を北九州に\(^◇^)/ »

2017年4月17日 (月)

本当にいた!

48打席連続三振だか、46試合連続退場だか知らんきどぅよ、一時期に比びてぃ鎮静化は進んだむぬぬ、相変わらず品質ぬ悪い学芸会に頼ってぃうる腐れ報道機関が鼻につくさいが。して、くぬ風潮はよ、腐れ報道機関が垂り流してぃうるゆくしでぃあってぃ、さすがによ、いっくら倭人でぃむ、あんにゃぬにうつつを抜かしてぃうるぬは、極々1部でぃあるとぅ、ばんは思ってぃうったさいが。
やしがよ、先週よ、とぅある宴会に出席したんだきどぅよ、すくに2名ぬ、熱狂的な品質ぬ悪い学芸会ファンがうりったさいがよ。(-_-;)学芸会を見に行くには、抽選があるふ~な~。じゅんにか?して、「努力が素晴らしい。」ってぃ。あがい、ジンを稼ぐたみには、努力は必須さいがよ。やしがよ、いった~が認みる努力とぅやらをやってぃ、あぬ程度ぬ出し物しかでぃきなんか?んまぁ、ばんはたま~にテレビでぃ見る位にゃんだきどぅよ。毎回、すりは酷ぇむんだとぅ思ってぃ我慢してぃうるんだきどぅよ。更によ、容姿についてぃは、努力云々でぃは無ぇさいがよ。芸能人でぃあるにゃらば、秀でぃた容姿む必須にゃんだきどぅよ、基本的には当たり障りぬ無ぇ容姿でぃ、何名かは、食事時に露出してぃはいかん容姿さいが。少にゃくとぅむ、秀でぃた容姿とぅ言えるぬは、1名むうらんさいがよ。
じぇんっっっっっじぇん意味くじ判らんさいがよ。じえったいに誘わんでぃよぉ~。

|

« 100歳まで生きることを保証する | トップページ | 今こそ海兵隊を北九州に\(^◇^)/ »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 100歳まで生きることを保証する | トップページ | 今こそ海兵隊を北九州に\(^◇^)/ »