« 無念 | トップページ | ドナルドの犬 »

2017年4月26日 (水)

ゴミCD

知り合いがよ、48打席連続三振ぬCDを売りつきらりゆぅとぅしてぃうるらしぃさいがよ。にゃんでぃむよ、応募券欲しさに、1名でぃ20枚近く、全く同じCDを購入したんだきどぅよ、置き場所だかにゃんだかを持て余しちまいゆってぃから、「買ってくれ。」とぅ、泣きついてぃ来ゆったらしぃさいが。
全く、倭人はくりだから困っちまうさいがよ。(-_-;)自分でぃ稼いだジンでぃ、別に何を買おうが勝手ぃだきどぅよ、すぬ尻拭いを他人にさしるなよ~。
恐らくよ、中古屋~に持ってぃ行ってぃむ、断らりたんだハズ。すりゃ~そうさいがよ。あ~んにゃ、ん~ずぎ~姉ぇ姉ぇた~ぬ、でき損ない学芸会CDを中古でぃ買おうにゃんっちゅ~人間が、いっくら倭人とぅは言え、うる訳無ぇさいがよ。
内地に、チリ~がうったらばよ、CDパチミカサーぬ素にしるんだろうきぅよ。
捨てぃる以外、ありまひぇん。御愁傷様。

|

« 無念 | トップページ | ドナルドの犬 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 無念 | トップページ | ドナルドの犬 »