« 2017年3月 | トップページ | 2017年5月 »

2017年4月

2017年4月30日 (日)

便所紙

便所ぬ巻き紙をよ、三角形に折ってぃから出てぃ来るぬが、「礼儀」だとぅ、うぷ~うぷにゃ勘違いしてぃうるプリムヌがだううってぃから、困ってぃしまってぃワンワンワワンさいがよ。(-_-;)くりは、何む倭人だきに限った腐った行為でぃは無く、うちなんちゅ~にむ蔓延ぬ兆しがあるさいが。(-_-;)
便所ぬ巻き紙を三角形に折るくとぅは、礼儀でぃはありまひぇん!o(`_';)
え、すんにゃ~さりたらばよ、紙を取る時に、面倒でぃ仕方無ぇさいがよ。o(`_';)三角形に折ってぃある部分を元に戻すとぅ言う、本来不要な手間がかかるさいが。
えぇか!o(`_';)便所ぬ巻き紙を三角形に折るぬは、(主に宿泊施設の)便所掃除担当が、「ここは掃除済」を伝えるたみに考えたくとぅさいが。2度手間を防ぐたみぬ、ずみ手段だったんだきどぅよ、すりをどこをどう曲解したらば、「便所ぬ巻き紙を三角形に折ってから出るのが礼儀」とぅにゃるぬか、じぇんっっっっっじぇん意味くじ判らんさいがよ。
更によ、調子に乗ってぃから、宿泊施設でぃくりをし腐るとぅよ、便所掃除担当が、「あぁ、ここは掃除済か。」とぅ思ってぃから、掃除し無ぇ危険性むあるさいがよ。o(`_';)
便所ぬ巻き紙を三角形に折ってぃはいけまひぇん!o(`_';)常識でぃす!o(`_';)

| | コメント (0)

2017年4月29日 (土)

ブチ切れと団扇

いやはや、東北担当ブチ切れおじ~や、軍ぬ親分ぬ日本語爆発団扇姉ぇ姉ぇや、居酒屋経営姉ぇ姉ぇ等、いい加減、「こいつ等ではダメだ。」とぅ気づきそうなんだきどぅよ、んまぁ、倭人には無理っちゅ~くとぅかね~。
朝鮮民主主義人民共和国を出汁に使ってぃ時間稼ぎはでぃきてぃうるふ~な~だきどぅよ、失政とぅ言う事実は変えるくとぅはでぃきまひぇん。隠すくとぅはでぃきるかむ知りんきどぅよ。
ブチ切れおじ~とぅ団扇姉ぇ姉ぇでぃよ、海兵隊を東北ぬ太平洋側に持って行きば、最後ぬ徒花ににゃるとぅ思うきどぅね~。
困った時ぬジャンプマンでぃ、ま~た仮装してぃ喜ぶんかね~。

| | コメント (0)

2017年4月28日 (金)

軍好きの特徴

インターネットでぃ、調びむしんでぃよ、うさぎにつの、軍を否定しる行為や言動に難癖つきてぃ大喜びしてぃう、軍好きプリムヌ倭人ぬ、身体的特徴についてぃ考いてぃみましょうね。ヾ(^_^)

1.太っている
 当然例外はあるんだきどぅよ、軍好きプリムヌ倭人ぬ殆どが太ってぃうります。\(^_^)肥満体でぃす。\(^_^)恐らくよ、常日頃から、炭水化物を過剰に摂取してぃうるんだハズ。して、異性に嫌悪感を持たり続きた人生を送って来たからよ、すぬ逃げ道とぅしてぃ、軍に傾倒したんだハズね。(^_^)夏は周りむ大変さいが。

2.目が小さい(細い)
 みんたま~が、だいずいみっちゃさいが。くりは、項番「1」に起因しるとぅ、ばんは思うさいがよ。ちら~が脂肪でぃ膨らんでぃうるからよ、みんたま~が圧迫さりてぃうるんだハズね。

3.髪が薄い
 くりまた項番「1」に起因しるとぅ、ばんは思うさいがよ。表皮が脂肪増加に着いてぃ行きずに、引っ張らりてぃから、表皮ぬ血行が悪くなってぃよ、パギににゃるさいがよ。

4.身長が低い
 くりは、まぁ、倭人ぬ遺伝子にゃんだろうきどぅよ。うむっしにゃぬは、158cmにゃらば、161cmとぅ、162cmにゃらば、166cmとぅ、5ぬ倍数ぬ身長+1cmに増加さしてぃ言ってぃうるさいが。んまぁ、身長誤魔化してぃむ、いった~はモテまひぇん。\(^◇^)/

ふっふっふ、くんにゃ~ならばよ、軍とぅインターネットに首ったきににゃってぃから、調びむしんとぅブツクサ言うぬむ判るってぃ~むんさいがよ。v(^_^)

| | コメント (0)

2017年4月27日 (木)

ドナルドの犬

にゃんかよ、くくに来てぃから、手の平を返したふ~じ~してぃから、ドナルドおじ~を絶賛しる腰抜け報道機関。日本政府からぬ圧力かね~?大阪弁おじ~ぬ問題を誤魔化すには、くり以上上等な隠れ蓑は無ぇさいがよ。し~ぶんにん、しっこチビる位怖くて怖くて仕方無ぇ朝鮮民主主義人民共和国をビビる軍好き下劣倭人た~を煽動しるにむ、だいず簡単でぃ効果舌代さいが。
え、いった~腰抜け報道機関は、1カ月前までぃは、ドナルドおじ~をボコボコにしる記事しか書かんかったくしによ。公設市場でぃ売ってぃうる、ゥワ~ぬちらが~ゆりむ、いった~ぬ面の皮は数倍厚いさいがよ。
しっかしよ、金む自分ぬ所ぬ住民が、食うむんむ無ぇぬに、湯水ぬ如く軍事費を使うとぅは。100年前ぬ倭を真似してぃむ、得るむんは無ぇさいがよ。やしが、すくまでぃしるにゃらばよ、「手下の行った戦争であて、朕の戦争では無い。」っちゅ~てぃひんぎりば、天下一品さいがよ。\(^◇^)/

| | コメント (0)

2017年4月26日 (水)

ゴミCD

知り合いがよ、48打席連続三振ぬCDを売りつきらりゆぅとぅしてぃうるらしぃさいがよ。にゃんでぃむよ、応募券欲しさに、1名でぃ20枚近く、全く同じCDを購入したんだきどぅよ、置き場所だかにゃんだかを持て余しちまいゆってぃから、「買ってくれ。」とぅ、泣きついてぃ来ゆったらしぃさいが。
全く、倭人はくりだから困っちまうさいがよ。(-_-;)自分でぃ稼いだジンでぃ、別に何を買おうが勝手ぃだきどぅよ、すぬ尻拭いを他人にさしるなよ~。
恐らくよ、中古屋~に持ってぃ行ってぃむ、断らりたんだハズ。すりゃ~そうさいがよ。あ~んにゃ、ん~ずぎ~姉ぇ姉ぇた~ぬ、でき損ない学芸会CDを中古でぃ買おうにゃんっちゅ~人間が、いっくら倭人とぅは言え、うる訳無ぇさいがよ。
内地に、チリ~がうったらばよ、CDパチミカサーぬ素にしるんだろうきぅよ。
捨てぃる以外、ありまひぇん。御愁傷様。

| | コメント (0)

2017年4月25日 (火)

無念

うるま市長選挙結果、だいず残念さいが。(-_-;)
くぬ結果を持ってぃ、軍好きなプリムヌ倭人た~が調子に乗り腐るにむ、ばたふさっちまうさいがよ。o(`_';)し~ぶんに、パギがま~た調子に乗ってぃからよ。100害あってぃ、1利無しとぅは、正にくぬくとぅさいがよ。
大体よ、経済政策にゃんてぃ、た~がやってぃむ同じさいが。すりゆりむ、沖縄でぃ暮らす人た~にとぅってぃ、何が必要なぬか。ばんたが子孫た~に、軍事基地とぅ言う、内地から排除さりた汚物を残してぃはいかんっちゅ~くとぅを明確に宣言しるくとぅぬ必要性とぅ、軍が無ぇ方が、経済効果があるっちゅ~くとぅぬ証明をしる機会を住人自らがドブにブン投ぎたっちゅ~愚行に、今後気づいてぃむ遅いとぅ言うくとぅさいが。んまぁ、宮古人む、うぷ~うぷにゃくとぅは言えんぬだきどぅよ。(_ _;)
腐った政府に対抗しるぬは、健全な地方だぬによ。

| | コメント (0)

2017年4月24日 (月)

恥さらし

首里城にゃんかに、アンダぶちまきたプリムヌが指名手配さりてぃうるきどぅよ、だいず嘆かわしいくとぅをしたむんさいがよ。(-_-;)物に当たるっちゅ~くとぅでぃ、今までぃ受きてぃ来た教育や躾きが、間違ってぃうったっちゅ~くとぅを満天下に示してぃうるっちゅ~くとぅを気づいてぃうらんハズね。いった~だきぬ恥でぃは無く、関係者全員にすぬ被害が及ぶくとぅむ、まぁ、プリムヌだからだろうきどぅよ、じぇんじぇん気づいてぃうんさいが。
愉快犯だか英雄気取りだか知らんきどぅよ、実に愚かな行為さいが。特によ、沖縄とぅ中国とぅぬ歴史的関係を考いたらばよ、今回ぬ蛮行は、ご先祖様た~に対してぃ、一切ぬ弁解がでぃきん行為さいが。
指名手配さりた連中ぬ、んまずは親に償ってぃむらうべき。すんにゃ蛮行をしるゆぅに育てぃた罪は重いさいが。
踊りとぅ礼節でぃ、中国とぅ沖縄は、長きに渡ってぃ良好な関係を保ってぃ来ゆったさいが。倭人た~とぅは異なる関係さいが。先島を清にくりてぃやる~ってぃほざいたぬは倭人さいが。今でぃむ、沖縄には、中国由来ぬ伝統がだう息づいてぃうるさがよ。にむ関わらず、今回ぬ蛮行。許すべからず。

| | コメント (0)

2017年4月23日 (日)

な~べ~ら~ん~ぶし~

な~べ~ら~を買ったさいが。当然、な~べ~ら~んぶし~を作ったさいがよ。v(^_^)
今回はよ、ゆで卵をぶち込んでぃみゆったさいが。夜に作ってぃからよ、すぬ時むうま~うまだったんだきどぅよ、朝ににゃったら、ゆり一層味が滲みゆってぃ、更にうま~うまににゃりゆったさいが。天敵む大喜び。
やさ、今回はよ、ポーク(≠スパム)でぃは無く、3枚肉を使ったぬが良かったんだハズ。更に、味噌によ、ちびっとぅだき、甜麺醤をぶち込んだぬむ成功だったんだハズね。
な~べ~ら~ぬどぅ~汁む上等さいが。
だいず飯が進んださいがよ。また作るべき。

| | コメント (0)

2017年4月22日 (土)

関東大震災時の虐殺を隠蔽

出よったな、倭人得意ぬ「臭い物に蓋」さいがよ。
関東大震災時の虐殺事件ぬ削除。え、ホームページから削除しりば、すぬ事実が無くなるとぅでぃむ思ったんだハズね。ま~んてぃプリムヌさいが。朝鮮半島出身ぬ人々、すしてぃうちなんちゅ~が、デマでぃ多数が虐殺さりた事件。災害時ぬデマぬ恐怖とぅ、倭人ぬ気質を後世に伝い、あぬ時ぬゆぅな悲劇を繰り返さんゆぅにしるっちゅ~ぬが、まともな道徳教育を受きた人間ぬしるくとぅさいが。すりすらでぃきん倭人た~。いった~によ、朝鮮民主主義人民共和国ぬ人々についてぃブツクサ言う資格は、くりっぽっちむ無ぇさいがよ。自らににとぅってぃ、都合ぬ悪い歴史ぬ隠蔽。無様さいが。倭人ぬ全員が、恥知らずぬプリムヌでぃ無ぇくとぅをばんは知ってぃうるさいが。やしが、恥知らずぬプリムヌ倭人ぬせいでぃ、まともにゃ倭人むプリッてぃうるとぅ思わりるさいがよ。
いった~が神とぅしてぃ崇拝しる、百済ぬ王族ぬ落ち武者ぬ末裔が、「私は百済の王族の落ち武者の末裔です。」とぅ公言したくとぅむ、今でぃは無かったくとぅにしる位だからよ。
やさ、敗戦後に、沖縄でぃ日本軍がうちなんちゅ~にし腐った虐殺むよ、隠蔽してぃうったね~。宮古にうきる、朝鮮半島から拉致誘拐してぃ来ゆった姉ぇ姉ぇた~ぬ性ぬ奴隷化む隠蔽してぃうるんだね~。
ま~んてぃ隠蔽好きさいが。

| | コメント (0)

2017年4月21日 (金)

有事

何が「有事」か~。凸(`_';)「戦争」とぅ言うべき、「戦争」とぅよ。凸(`_';)
全く、意味くじ判らん腐れ報道機関さいがよ。「平和」を「和平」とぅほざいたりよ、芸能人ぬ真似してぃから、隠語使ったりひっくり返したりしてぃ、楽しいんか?ま~んてぃプリムヌさいが。
んまぁ、「有事」についてぃは、政府からぬ圧力かむ知りんきどぅよ、圧力に屈する腰抜け報道機関すぬむぬさいがよ。何が「有事の際」か~。「戦争が起こった時」にしれ。そうしりばよ、おば~やおじ~や、わらば~でぃむ判るさいがよ。
あがい、ひょっとぅしてぃよ、「退却」を「転進」ってぃゆくしブチかましたぬぬ名残か~?
チブルが回らんぬにゃらば、うず巻きパンとぅみきでぃ、糖分補給しれ。んまぁ、元々がポンにゃらば、補給してぃむ無駄さいが。しっま~い。

| | コメント (0)

2017年4月20日 (木)

焼き鳥丼

焼き鳥丼ぬ瓶詰めっちゅ~ぬが安売りしてぃうったから、買ってぃみたさいがよ。
開きてぃみるとぅよ、にゃんかよ、あんだんす~ふ~な~。挽き肉っぽい外観でぃ、焼き鳥っちゅ~印象は無ぇさいがよ。
かじゃ~は.....判らんさいが。やしがよ、くぬかじゃ~でぃ、「これは焼き鳥である。」とぅ言える人は、うらんハズね。
んでぃは、味見。ご飯に乗してぃから、食ったさいが。
がうがうがうがうがう。
ん~~~~~、不味くは無ぇんだきどよ、別段美味くむ無ぇさいがよ。(^_^;)して、やっぱり、「焼き鳥」っちゅ~感じは無かったさいが。強いてぃ言うにゃらば、煮付きにぶち込んだ鶏肉っちゅ~感じさいがよ。
家族は、た~む食わんかったさいが。(^_^;)ばんが1名で処分するべき。

| | コメント (0)

2017年4月19日 (水)

加湿器活用方法

加湿器ぬ季節も終わりゆった感じだきどぅよ、くぬ前よ、加湿器ぬ近くに、缶飲料を置いてぃうちたさいが。したらよ、くっりが、あちこ~こ~。にゃる程。加湿器に色々な種類があるんだきどぅよ、ばんたが職場ぬ奴は、加熱しる式ぬ奴だったんだね~。っちゅ~くとぅはよ、吹き出し口からは、水蒸気が出てぃうる訳がからよ、すくに缶飲料を置いてぃうきば、あちこ~こ~ににゃるハズ。
すんにゃ訳でぃ、缶コーヒーでぃ実験~。\(^_^)
成功~!\(^◇^)/
上等~!\(^◇^)/
うむっ、くりは使えるさいが。v(^_^)くりからは、冷たい飲料水ぬ季節ににゃるきどぅよ、また加湿器ぬ季節が来たら、やるべき。

| | コメント (0)

2017年4月18日 (火)

今こそ海兵隊を北九州に\(^◇^)/

すりすり、朝鮮民主主義人民共和国とぅ、いった~が尊敬してぃ止まない植民地ぬ宗主国でぃあるアメリカ~が、一触即発らしぃさいがよ。え、戦争ににゃったらばよ、海兵隊ぬ出番さいが。すりが、日本に寄生してぃうる、アメリカ~の海兵隊ぬ使命さいがよ。にむ関わらず、朝鮮民主主義人民共和国から、47都道府県でぃ1番遠い沖縄に寄生さしてぃうるさいが。必死ににゃってぃからよ、政府はくぬ期に及んでぃむ、くぬ件についてぃ、腰抜け報道機関に箝口令を出してぃうってぃから、殆どぬプリムヌ倭人た~は、すぬ事実を知らんさいが。し~ぶんに、何て?沖縄ぬアメリカ~の基地にミサイルは届くが、発射場所を東に移すくとぅにゆってぃ、東京や神奈川ぬアメリカ~の基地に届くにゃんっちゅ~、腐りきったゆくしを恥ずかし気む無く、堂々とぅ垂り流す腐れ報道機関。地図を観れ、地図を。凸(`_';)ってぃ、プリムヌ倭人は、地図を観てぃむ理解でぃきんかむ知りんきどぅよ。やしがよ、報道機関が正しく、たった1言、「北朝鮮から47都道府県で1番遠いのは沖縄県です。」ってぃ言えば良いさいがよ。いっくらプリムヌだとぅは言え、倭人でぃむ、くぬ位ぬ文章は理解でぃきるハズ。特によ、有名芸能人にゃんかが言ったら、効果てぃきみんさいがよ。とぅは言え、政府ぬ卑怯な圧力があるから、言う訳無ぇきどぅよ。
やしがよ、いくらアメリカ~ぬ犬とぅは言え、1番遠い所に海兵隊をいつまでぃむ寄生さしてぃうく訳には行かんだろうからよ、飼い主が判断しりば、「ワンワン」っちゅ~てぃから、尻尾を振ってぃ服従るぬは、火を見るゆり明らかさいがよ。はっさ、どぅんな~ににゃるんかね~。

| | コメント (0)

2017年4月17日 (月)

本当にいた!

48打席連続三振だか、46試合連続退場だか知らんきどぅよ、一時期に比びてぃ鎮静化は進んだむぬぬ、相変わらず品質ぬ悪い学芸会に頼ってぃうる腐れ報道機関が鼻につくさいが。して、くぬ風潮はよ、腐れ報道機関が垂り流してぃうるゆくしでぃあってぃ、さすがによ、いっくら倭人でぃむ、あんにゃぬにうつつを抜かしてぃうるぬは、極々1部でぃあるとぅ、ばんは思ってぃうったさいが。
やしがよ、先週よ、とぅある宴会に出席したんだきどぅよ、すくに2名ぬ、熱狂的な品質ぬ悪い学芸会ファンがうりったさいがよ。(-_-;)学芸会を見に行くには、抽選があるふ~な~。じゅんにか?して、「努力が素晴らしい。」ってぃ。あがい、ジンを稼ぐたみには、努力は必須さいがよ。やしがよ、いった~が認みる努力とぅやらをやってぃ、あぬ程度ぬ出し物しかでぃきなんか?んまぁ、ばんはたま~にテレビでぃ見る位にゃんだきどぅよ。毎回、すりは酷ぇむんだとぅ思ってぃ我慢してぃうるんだきどぅよ。更によ、容姿についてぃは、努力云々でぃは無ぇさいがよ。芸能人でぃあるにゃらば、秀でぃた容姿む必須にゃんだきどぅよ、基本的には当たり障りぬ無ぇ容姿でぃ、何名かは、食事時に露出してぃはいかん容姿さいが。少にゃくとぅむ、秀でぃた容姿とぅ言えるぬは、1名むうらんさいがよ。
じぇんっっっっっじぇん意味くじ判らんさいがよ。じえったいに誘わんでぃよぉ~。

| | コメント (0)

2017年4月16日 (日)

100歳まで生きることを保証する

よくよ、たやなおば~やおじ~によ、「あなたは100歳まで生きます。私が保証します。」とぅ、た~ぬ真似してぃから悦に入ってぃうるぬか知らんきどぅよ、調子に乗り腐ってぃ公言しるふら~をだう見るさいがよ。
え、すしたらよ、100歳未満でぃそいつがぐす~に行きゆったらば、っや~は賠償しるんだろうな?「保証」したぬだから、すりが履行さりんかった場合は、当然責任を問わりることを承知してぃうるんだろうな?
全くよ、訳む判らんくしによ、適当なくとぅをほざくんじゃ~無ぇさいがよ。凸(`_';)芸能人ごっこしたいぬでぃありば、フ~ルでぃ1名でぃしれ。凸(`_';)そもそもよ、「100歳まで生きる」っちゅ~ぬは、褒め言葉何か?すりとぅむ誹謗中傷なんか?意味くじ判らんさいがよ。
他人ぬ寿命が判るぬでぃありば、予言書を書くか、博打でぃ大儲きでぃむしれ。

| | コメント (0)

2017年4月15日 (土)

ゆくし政府

して、期限切れぬ辺野古沖でぃ、無法行為を繰り返すうとぅが、「目に見える形での沖縄の負荷軽減」なんか?
いや~、くくまでぃトチ狂ってぃうるとぅ、くりはもう治療不能でぃす。残念にゃがら、今ぬ医療でぃは、修復は元より、緩和や現状維持む無理でぃす。とぅりあいず、生命活動は行いるふ~な~だから、まずは身を引くべきさいがよ。言葉尻を曲解し暴走しるぬむそうにゃんだきどぅよ、道徳観、倫理観、責任感ぬ全てぃにういてぃ、著しい障害があるさいがよ。次に、何をしでぃかすぬか、じぇんっっっっっじぇん予測がつかんさいが。ブレーキとぅアクセルを間違いるにゃんっちゅ~生易しいくとぅでぃは無く、自動販売機とぅ洗濯機を間違いてぃから、ジンを入りる所に洗剤や柔軟剤をブチ込むぬむ、時間ぬ問題さいが。次に人が買おうとぅしゆったら、泡だらきでぃだいずさいがよ。
身を引くに当たってぃ、沖縄へぬ謝罪ぬ意味を込みてぃ、あんだんす~1t位購入しれ。ゆたしく。

| | コメント (0)

2017年4月14日 (金)

那覇バスターミナル跡地

那覇バスターミナル跡地に、OPAを始みとぅしる、様々な商業施設が入る建物が作らりてぃから、来年完成ってぃ。バスターミナル機能む兼ね備いるっちゅ~くとぅでぃ、空洞化した那覇中心部に、再び消費者を呼び込むくとぅににゃるかむ知りんね~。(^_^)
那覇バスターミナルには、思い出がだうあるさいがよ。昔っから老朽化したふ~な~外観。恐らく、風雨に晒さりてぃうったからでぃよ、建物はだいずたやだったんだハズ。して、あぬ淀んだ雰囲気。(^_^;)脱力感満点でぃ、始点終点ににゃるバスがだうあるにむ関わらず、じぇんっっっっっじぇん人がうらんさいが。(^_^;)やしがよ、すぬ御陰でぃよ、那覇でぃぬ待ち合わしには、頻繁に使用したさいが。だってぃよ、すぐ~に判るしよ、雨を凌げるさいが。風通しむすくすくでぃよ、椅子は座り放題。国際通りが、観光客ぬに~せ~た~ぬむんになってぃからは、ゆり顕著ににゃったさいがよ。
すんにゃ那覇バスターミナルが、市内ふっふぁ~ぬ喜ぶ施設ににゃるっちゅ~ぬは、残念にゃ気~むしるんだきどぅよ、んまぁ、くりむ時代ぬ趨勢さいがよ。ばんとぅしてぃはよ、グルクンマスクがネーブル嘉手納から、くぬ新施設に移ってぃ来たり、FECぬ催しが行いるゆぅな会場を併設してぃ欲しいとぅ思うさいがよ。野球場は無理でぃむ、バッティングセンターだったらば、併設可能かむ知りん。(^_^;)場合にゆってぃはよ、桜坂ショウ劇場や、那覇ミュージックを復刻しるぬむいまかむ知りん。\(^◇^)/
やしが、あんまり流行るとぅ、渋滞を招くからよ、すくが心配さいがよ。

| | コメント (0)

2017年4月13日 (木)

わいど~、太田元沖縄県知事

太田元沖縄県知事が、ダイナマイト平和賞ぬ候補に上がってぃうるらしぃさいがよ~。\(^◇^)/
まいふか~~~~~!\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/
ばんはよ、太田元知事から、沖縄へぬ光が見いゆったとぅ思ってぃうるさいがよ。すぬ後、光は消いるくとぅは無かったんだきどぅよ、弱くにゃりゆったくとぅは、何度む何度むあったさいが。やしがよ、すりらを乗り越いてぃから、現在は、翁長知事が光を放ってぃうるさがよ。(^o^)
すんにゃ太田元知事が、ダイナマイト平和賞ぬ候補ににゃったっちゅ~くとぅはよ、くり程うむっしにゃくとぅは無ぇさいが。(^o^)匈奴ぬ末裔に、並々にゃらぬ憧りとぅ畏怖を持つ倭人た~にとぅってぃ、ダイナマイト賞は、憧れさいが。やしがよ、政府にとぅってぃは、植民地ぬ親玉でぃあるアメリカ~ぬ言うくとぅくす絶対命令さいが。太田元知事ぬ存在は、くぬ相反しるた~ちぬ間にあるからくす痛快さいが。(^_^)ダイナマイト平和賞は欲しい。やしが、取っちまうとぅ、政府にとぅってぃだいず困り、アメリカ~にとぅってぃちびっとぅ困る事態が発生しるさいがよ。更にうむっしにゃぬは、ダイナマイト平和賞を取るたみに、手の平返したふ~じ~してぃから、政府が太田元知事に媚びを売るくとぅが容易に想像でぃきるくとぅさいがよ。(^o^)是非すぬ時には、「あなた達の手助け等不要。いや、却って迷惑だから止めれ!」とぅ、きっぱり拒否してぃ欲しいさいが。すぬ上でぃダイナマイト平和賞を受賞しるさいが。して、軍事基地不要論を世界に発信し、沖縄にアメリカ~ぬ軍事基地がある地域的、軍事戦略的矛盾を高らかに発信してぃくみそ~り。ヾ(^_^)
更に更に、一通り発信し終わった後、「こんな、糞の役にも立たん賞は、返却する。」っちゅ~てぃ、一端受け取ったダイナマイト平和賞を叩き返してぃ欲しいさいが。\(^◇^)/
太田元知事にゃらば、やってぃくりるハズ。10月5日が楽しみさいがよ。
わいど~、太田元知事!\(^◇^)/

| | コメント (0)

2017年4月12日 (水)

両リン

くぬ前ぬ柔道ぬ大会でぃ、「両者反則」っちゅ~決着があったふ~な~。\(^◇^)/
ずみっ!\(^◇^)/
くりでぃ、ようやく柔道から、プロレスぬ背中が見いてぃ来ゆったっちゅ~くっちゃな。(^_^)
両者反則,両者リングアウト,両者KO。ブツクサ言うちょった輩むうるんだきどぅよ、見てぃみれ~、プロレス以外ぬ競技でぃむ、ちゃんとぅ採用さりてぃうるさいがよ。v(^_^)
やっぱりよ、ジンを取ってぃ客を集みる興行にゃんだったらばよ、すぬジンを払った客を喜ばしんとぅいかんさいがよ。流血然り、乱入然り、両者反則然り。きっとぅ、観客た~は皆納得し、歓声が近隣に響き渡ったんだハス。(^_^)プロレスでぃは、両者反則ぬ裁定を下すとぅよ、審判に凄まじい苦情が浴びしれりるんだきどぅよ、今回はどぅんな~だったんかね~?いや、そもそも、どぅんにゃ反則だったんかね~?
次回にむ期待さいが。わいど~。\(^◇^)/

| | コメント (0)

2017年4月11日 (火)

プリムヌへの助言

「自分で調べれ!」ってぃ言ってぃむ良いんだきどぅよ、金魚鉢ぬ金魚に等しい、多くぬ倭人た~は、餌をむらいてぃ~からってぃ、口をパクパクしるだきでぃ、自分から情報収集しようにゃんてぃ言う気は、くりっぽっちむ興味無ぇから、教いてぃあぎるさいがよ。ヾ(^_^)
んまずよ、殆どぅぬ倭人が知らんくとぅにゃんだきどぅよ、軍には、プリムヌぬ順に、海兵隊,海軍,陸軍,空軍があるさいが。してぃ、今回、翁長知事が問題とぅしてぃうるぬは、海兵隊さいがよ。やしがよ倭人はプリムヌだからよ、一緒くたにしぃ扱ってぃから、大威張りしてぃうるさいがよ。だいず哀り。すんにゃ訳でぃよ、翁長知事はよ、「(空軍の)嘉手納基地の即時没収。」にゃんてぃ、1言む言うてぃうらんさいが。言ってぃうるぬは、「(海兵隊の)普天間(『ま』を強く発音)基地の即時没収と、(海兵隊の)辺野古(『こ』を強く発音)移設禁止。」さいが。アメリカ~本国でぃ手に追えんプリムヌをアジアの辺境に押しきる。すりゃ~悪さむしるしよ、朝鮮半島でぃ戦争が起こった時に、じぇんっっっっっじぇん役に立たんぬは、倭人にむ判るってぃ~むんさいがよ。ヾ(^_^)更に、沖縄近海は、珊瑚礁が発達してぃうってぃから、大型船は接岸でぃきまひぇん。すくに、海兵隊ぬ主力でぃある軍艦を配備でぃきる訳がありまひぇん。更に、朝鮮半島から、朝鮮民主主義人民共和国から日本でぃ1番遠い都道府県は、沖縄県でぃす。わじゃわじゃ1番遠い都道府県に、朝鮮半島でぃ戦争が起こった時に先発隊とぅしてぃ上陸しるぬが任務ぬ海兵隊を配備しるくとぅが、軍事戦略上、狂ったくとぅでぃあるくとぅは、くりまた倭人にむ判るハズね~。ヾ(^_^)
して、「(アメリカ~)軍がいなくなったら、沖縄経済は破綻する。」とぅ、くりまたトチ狂ったくとぅをほざく倭人た~。え、だったらばよ、「復興」とぅ、名ばかりでぃある東北に、(アメリカ~の)軍事基地を作りば良いやしぇ。にゃんでぃやらんかね~?熊本む然り。不思議だね~。(^◇^)元々、沖縄に寄生してぃうるアメリカ~の基地た~はよ、内地にあった物さいがよ。富士山ぬ裾野ぬ静岡県側にむ、うぷ~うぷにゃアメリカ~軍がうったさいが。基地や訓練場があったさいが。すりを沖縄に押しつきたんだきどぅよ、はっさ、静岡県経済は破綻したかね~?してぃうらんね~。\(^◇^)/現在ぬ沖縄県ぬ総収入ぬ内、軍関係は4%さいが。すりが無くにゃってぃむよ、住宅や商業施設にしるからよ、雇用む税収む、飛躍的に拡大しるさいが。ハンビーや新都心やライカムでぃ、実証済さいがよ。v(^_^)
とぅ言うくとぅでぃ、いった~軍好きなプリムヌ倭人が年中が、ほざき腐ってぃうる戯言は、じぇぇぇぇぇぇんぶ間違いでぃす。\(^_^)妄想でぃす。\(^_^)予言だか推理だか知らんきどぅよ、恥ぬ上塗りさいが。自らぬ白痴加減をさらき出してぃうるだきさいがよ。
は~っはっはっはっはっは!(^◇^)

| | コメント (0)

2017年4月10日 (月)

四季

内地でぃよ、プリムヌ倭人に頻繁に「日本は四季があるから良いでしょ?」ってぃ聞かりるさいがよ。凸(`_';)恐らくよ、温度変化とぅ、すりに伴う風景やみんたま~にしる生物ぬ変化を「四季」とぅほざき腐ってぃうるふ~な~。
ま~んてぃ哀りな民族さいがよ。腰抜け報道機関に、物ぬ見事に騙さりてぃ、踊らさりてぃうるさいが。公転軸に対してぃ、自転軸に傾きがありば、すぬ天体はどぅくでぃむ四季はあるさいがよ。いや、すり以前によ、プリムヌ倭人が知ってぃうる四季とぅは、「春夏秋冬」だハズ。やしがよ、ばんたが沖縄にはよ、春にゃらば、うりずん、若夏にゃんかぬ、だいず雅びな季節表現が、今でぃむ確実に根付いてぃうるさいがよ。北極にだってぃ、南極にだってぃ、すぬ土地にゆってぃ異にゃる四季は存在してぃから、そこに暮らす生物た~は、四季を甘受してぃうるさいが。
四季は、日本ぬ、九州から本州までぃに存在しる独自ぬ季節感ってぃ?バカむ休み休み言え!凸(`_';)ま~んてぃプリムヌさいが。凸(`_';)恥を知れ!凸(`_';)
更に笑いるぬが、次回ぬ東京運動会ぬ開催が8月ってぃ。(^◇^)は~っはっはっはっはっは!(^◇^)わじゃわじゃ天候不純でぃ、台風が1年でぃ1番だう来る8月に開催しるってぃ。すんにゃ連中に、四季を語る資格にゃんてぃ、くりっぽっちむ無ぇさいがよ。
東京運動会、中止。\(^◇^)/

| | コメント (0)

2017年4月 9日 (日)

全く笑えない

最近ぬ笑い芸人が、じぇんっっっっっじぇんうむくんね~さいが。びっくりする程うむくんね~さいが。観るに耐えない、聞くに耐えないむんぶわぁ~っかりさいがよ。
に~せ~た~は、にゃんでぃあんな出し物でぃ笑いるんかね~?恐らく、周りが笑ってぃうるから、笑わんとぅいかんってぃ思うんだハズ。して、テレビにゃんかでぃ露出度が多いぬで、やっぱり、笑わんとぅいかんってぃ思うんだハズ。
いや、詰まらんにむ程があるさいがよ。笑いにゃんず程遠く、脱力や怒りすら感じんさいが。早く、くぬ笑い芸人ぬ出し物が終われ~ってぃ思うぬみさいが。くぬ前、コリンザに行った時むよ、すんな~笑い芸人がうったんだきどぅよ、内地でぃは、更にすぬ状況が顕著さいが。考いてぃ出し物を作ったり、練習してぃうるとぅは、到底思いんさいが。いや、職業にしてぃうるんだからよ、実際は練習むしてぃうるんだろうきどぅよ、すんにゃくとぅ微塵む感じさしん、酷い出来ぬ物ばかりさいが。
して、すんな~奴らによ、急に突拍子む無ぇくとぅを要求しるテレビにゃんかぬ腐れ共演者た~。何て?「無茶振り」って?じぇんっっっっっじぇんうむくんね~さいが。時間ぬ無駄さいがよ。でぃきむしんぬだからよ、断れば良いさいが。んまぁ、断ったらばよ、出演ぬ機会が減るぬかむ知りんきどぅよ、うむくんね~むんは、うむくんね~さいが。更にばたふさっちまうぬがよ、でぃきむしんぬに、でぃきるってぃ信じるプリムヌさ加減さいが。
意味くじ判らんさいが。学校や家庭でぃ、周りが笑ってぃくりてぃうったから、笑いぬ才能があるってぃ、うぷ~うぷにゃ勘違いしてぃうるんだハズね。

| | コメント (0)

2017年4月 8日 (土)

得意技

いや~、倭人政府は、相変わらず「すっとぼけ」とぅ「トカゲの尻尾切り」さいがよ。
んまぁ、すりむくりむ、ジンぬたみだとぅ言うくとぅは明白さし、「金儲けのためです。」ってぃ言わんくとぅむ判ってぃうるさいがよ。全てぃはよ、すんな腐り政府ぬ与党を選んでぃしまいゆった倭人ぬ責任さいが。凸(`_';)わった~うちなんちゅ~は、すんな輩は選んでぃうりまひぇん。\(^_^)
すんにゃ連中に圧力をかきゆぅとぅ必至にゃ熱湯コマーシャルだきどぅよ、如何しん使い無ぇさいがよ。(^_^;)「54度~!」ってぃやってぃうった頃は良かったんだきどぅよ。
して、何て?パギが損害賠償をチラつかしてぃから、脅しをかきてぃうるってぃ?へ~、そうにゃんか、くりが「目に見える形での、沖縄の軍事基地負担軽減」にゃんだね~。(^_^)だいずさいが。(^◇^)やりて~んだったらば、やりば良いさいがよ。わいど~。ヾ(^_^)敗戦後、沖縄県民を虐殺しまくった倭人ぬ血は、今でぃむ脈々とぅ受け継がりてぃうるんだね~。(^◇^)さすがは、「勤勉」」「誠実」「おもてなし」さいがよ。た~む言ってぃくりんから、自分でぃ言うしか無ぇっちゅ~所が涙を誘うさいが。(^_^)今度は3千円札でぃむ作ってぃから、機嫌を取るんかね~?
普天間基地は没収でぃす。\(^_^)没収後は、鍾乳洞ぬ精微とぅ住宅地造成でぃ、大儲
きうっはうは。\(^◇^)/倭人企業ぬしゃしゃり出る隙間は、くりっぽっちむ無ぇさいがよ。ゆたしく。v(^_^)

| | コメント (0)

2017年4月 7日 (金)

エイカーズ

ハルサーエイカー.....ぬ流りを汲む?テレビ番組ぬ放送が迫ってぃ来ゆったさいが。くぬ前、コリンザでぃカマ~が言ってうったんだきどぅよ、ようやくホームページにゃんかに情報が載るゆうににゃったさいが。
カマ~,ヘラ~,ドブ~,チリ~にゃんかは、以前ぬままさいが。FECとぅぬ関係は、良好だふ~な~。
やしがよ!o(`_';)
福田萠子がうらんさいがよ~。(T^T)萠子姉ぇ姉ぇぇぇぇぇ!(T^T)
ばんがよ、にゃんでぃハルサーエイカーにくんにゃにむトチ狂ってぃうるぬか~とぅ言うとぅよ、すりは一重に萠子姉ぇ姉ぇが出てぃうったからさいが。o(`_';)むっとぅ言うとぅよ、萠子姉ぇ姉ぇさい出てぃうりば、ハルサーエイカーだろうが、にゃんだろうが、すんにゃぬは2ぬ次さいがよ。萠子姉ぇ姉ぇがうらんエイカーズは、ばんにとぅってぃ、じぇんっっっっっじぇん魅力が無ぇ番組さいが。(-_-;)恐らく、観るくとぅは無ぇとぅ思うさいがよ。
あがい、コリンザでぃ聞いた時には、だいず期待してぃうったんだぬに~。(T^T)
クラスト!/(_ _)-
あがい~。(T^T)

| | コメント (0)

2017年4月 6日 (木)

野球もどき

ばんはサッカーにはじぇんじぇん興味が無ぇから、知らんさいが。やしがよ、周りが騒いでぃうるぬは判るさいが。サッカーワールドカップってぃ。
すくでぃばんは、疑問に思う所があるさいが。
サッカーワールドカップぬ試合ってぃ、サッカーなぬか~?
ワールド・ベースボール・クラシックぬ試合は、野球でぃは無ぇからよ、サッカーぬ場合む、サッカーワールドカップぬ試合は、サッカーに似た別の競技なぬかね~ってぃ。試合規則(試合時間や休憩時間等)が普段ぬ試合(ってぃあるぬか?)とぅ異にゃるぬか否か。違いはあってぃむ、同じ競技とぅてぃうるぬか~?じぇんっっっっっじぇん判らんさいが。
まぁ、判らんくってぃむ、そもそもばんは、サッカーぬ試合にゃんずは観無ぇから、関係無ぇきどぅよ。

| | コメント (0)

2017年4月 5日 (水)

良い人願望

軍好きな下劣人間た~は、皆「自分は良い人。」ってぃ、印を押したゆうに言うさいが。軍好きぬ中でぃ、んきゃ~んから流行ってぃうるんかね~?
元空軍ぬ親方でぃ、選挙に落ちてぃから、選挙違反が発覚した奴むそうだしよ、百済ぬ王族ぬ落ち武者末裔を称賛しる糞文言を唱いるくとぅをわらば~た~に強制した奴む然り。皆、自称良い人間ってぃ。(^_^;)苦笑しるしか無ぇさいがよ。くりくす、軍好きが標榜しる、「日本人的美徳」から、遠く外りるんじゃ無ぇんか?自称さいが、じ・しょ・う。良い人間かどうかは、他人が判断しるくとぅでぃあってぃから、自称てぃむ、軽蔑さりるくとぅはあってぃむ、同意さりるくとぅは、んまず無ぇさいいがよ。にむ関わらず、恥ずかしぎむ無く自称しる。あがい、奇妙な生き物さいがよ。
そもそもよ、軍ぬくとぅを好きな人間に、良い人にゃんてぃ1名むいまひぇん。常識でぃす。\(^_^)さ~た~嘗みてぃ甘い、ま~す嘗みてぃ塩辛いぬとぅ同じでぃす。にむ関わらず、良い人とぅ強調し、自称しる。ん~、笑うに笑いんさいが。チブルが心配ににゃるさいがよ。軍が嫌いだからってぃ、良い人間とぅは限りまひぇんが、軍が好きな人間は、間違い無く悪い人間でぃす。

| | コメント (0)

2017年4月 4日 (火)

いいぞめざましテレビ

めざましテレビの占いが、行き着く所までぃ行ってしまいゆった感じさいが。\(^◇^)/すぬ最たる物は、運勢が悪いっちゅ~星座ぬ人間た~に対してぃぬ助言。「こうすれば運が良くなりますよ。」むしくは、「こうすれば不運な目に合わずに済みますよ。」でぃは決してぃ無く、「こうすれば、気分を変えることができますよ。」ってぃ。\(^◇^)/くぬ前にゃんてぃよ、「タオルで顔を拭くと、気分がリフレッシュできますよ。」ってぃ。
は~っはっはっはっは!\(^◇^)/っっっっっだいっっっっっずさいが!\(^◇^)/
飲み物を飲んでいる最中だったらばよ、確実に噴出さしてぃ、とぅんでぃむ無ぇくとぅににゃってぃうったってぃば。タオルでぃチラ~を拭くとぅ気分転換ににゃるってぃ、すんにゃぬをわじゃわじゃテレビでぃ流すべき話題なぬか?(^_^;)狂気むくくまでぃ行きば、芸術ぬ域に達してぃうるとぅ言えるさいが。たぶんよ。(^_^;)
くんにゃ原稿が上がってぃ来腐ったぬを精査しる人間がうらんぬか?(^_^;)フジテレビぬ暴走迷走が取り沙汰さりてぃうるんだきどぅよ、くくまでぃとぅはよ。
くんにゃ当たり障りぬ無ぇ気分転換でぃ無くってぃよ、「鼻毛を全て抜けば、気分転換になるでしょう。」とぅか、「カレーに砂糖を10kg入れた料理を食べれば、気分転換になるでしょう。」とぅか、突拍子む無ぇ、「これぞフジテレビ!」っちゅ~気分転換を放送してぃから、「日ソ」を「きゅうそ」とぅ読んだり、「北北西」を「きたきたにし」とぅ読んだりしたぬをばんみかす位をしてぃ欲しいさいがよ。
んまぁ、すりを放送してぃ、どぅんな~なってぃむ、ばんは知らんきどぅよ。v(^_^)

| | コメント (0)

2017年4月 3日 (月)

傘泥棒

函館市が、観光客を増やそうね~ってぃ始みゆった傘ぬ貸し出しが、じぇんっっっっっじぇん返却さりんかったから、辞みるくとぅににゃったってぃば。
さすがは倭人!\(^◇^)/くりくり、くりさいが!\(^◇^)/くりくすが、倭人ぬ倭人たる所以ぬ、島国根性さいが。\(^◇^)/他人ぬ目~がある時は、良い人間振るくしによ、た~むうらん所でぃは、んも~やりたい放題!ご先祖様や、すくいらにうらりる八百万ぬ神に対してぃ、恥ずかしく無ぇ言動をしれ~ってぃ言うてぃ育てぃらりた、ばんたがうちなんちゅ~とぅは、根本的に躾きが異にゃるさいがよ。\(^◇^)/んまぁ、すんにゃ躾きむでぃきん、プリムヌ親が、沖縄にむ増いてぃ来ゆったぬは、だいず恥ずかしく、穴があったら入れたいんだきどぅよ。
大体よ、倭人はよ、横断歩道ぬ旗とぅかよ、すんにゃぬかっぱらってぃむ仕方無ぇってぃ言う物む、かっぱらってぃ行く民族だからよ。して、持てぃ余してぃ捨てぃる。うひょひょ、何がエコ活動か~。\(^◇^)/
くりは是非とぅむ、外国(≠海外凸(`_';))ぬ報道機関に大々的に報道してぃむらいて~さいが。して、倭人が自画自賛してぃうるくとぅは、ゆくしだからよ~ってぃ、正しく報道してぃ欲しいさいがよ。\(^◇^)/
オリンピック中止~!\(^◇^)/わいど~。\(^◇^)/

| | コメント (0)

2017年4月 2日 (日)

選手権

ようやく柴田が岡田とぅやるさいが。(^_^)だいず楽しみさいがよ。(^o^)
すりにてぃむ、岡田,内筒,後藤がうらん状態でぃあるにむ関わらず、すりを感じさし無ぇ興行は、だいずさいがよ。押し並びてぃタッグマッチぶわっかりにゃぬは、仕方無ぇんだきどぅよ。かとぅ言ってぃよ、興行をた~ちに分きるぬは、苦い経験があるからやらんかね~。
柴田は、満身創痍だきどぅよ、観てぃうる人を納得さしてぃうるさいが。くんにゃ試合が、柴田が魔界ぬ時からやりたかったんだハズ。遠回りはしちまったきどぅよ、エースぬ座は目前さいがよ。
さてぃ、岡田だきどぅよ、どぅんにゃかね~?一端柴田に渡すぬか、長期政権にしるぬか。今ぬ選手権保持者はよ、
 ・ 岡田
 ・ 後藤

 ・ 小島,天山

 ・ 内筒
 ・ 高橋

 ・ タイチ、金丸
なぬでぃ、バレット以外には満遍なくバラきてぃうるからよ、岡田が柴田に渡してぃむ、均衡が崩りるくとぅは無ぇさいがよ。内筒からファレに移動しりば、うむっしにゃんだきどぅよ。一端柴田に行ってぃ、すくから鈴木に行くっちゅ~ぬむうむっしさいが。
高橋から、オスプレイに移動しりば、均衡は保てるさいがよ。(^_^)

| | コメント (0)

2017年4月 1日 (土)

祝!入籍

くぬ前、知り合いぬ兄ぃ兄ぃが、入籍したさいが。まいふか~。(^◇^)
やしが、ばんはあぬ兄ぃ兄ぃぬくとぅをず~っとぅ既婚者でぃ子持ちとぅ思ってぃうったさいがよ。(^_^;)はっさ、にゃんでぃかね~?もう1名うる、知り合いぬ兄ぃ兄ぃが、既婚者ぬ子持ち(子沢山!)にゃんでぃ、すぬ人とぅ一緒くたにしてぃしまったハズね。m(_ _;)m
やしが、婚約中でぃありにゃがら、ばんたが誘いにホイホイ乗ってぃくださってぃうったとぅはよ。(@_@;)く~にゃったら、新婚にむ関わらず、ガンガン誘ってぃから、奥さんがブチ切りてぃ、「あたしも連れて行け!」って状態にしてぃよ、すくでぃ、奥さんぬ女友達を紹介してぃむらうしか無ぇさいがよっ!o(`_';)だいずさいが、ずみさいが。
結婚に際してぃ、引っ越すぬかむ知りんから、宴会ぬ場所を設定しる時に、変更が生じるかむ知りんさいが。

| | コメント (0)

« 2017年3月 | トップページ | 2017年5月 »