« 新番組 | トップページ | 料理番組に因縁 »

2017年3月21日 (火)

パワースポット

パワーストーンにゃんずとぅ言うゆくしは、最近大騒ぎしんゆぅににゃってぃ来ゆったきどぅよ、何て?パワースポットってぃ?すぬ腐れゆくしは、今だに大騒ぎさいがよ。(-_-;)何か知らんきどぅよ、その場所に行ったり、すぬ場所ぬ写真や画像を持ってぃうるとぅ大儲きうっはうはってぃ?バカむ休み休み言え!凸(`_';)すんにゃくとぅ、じぇったいにある訳がありまひぇん。すんにゃぬがあるんだったらばよ、練習むしんとぅ、甲子園春夏連破楽勝さいが。皆大金持ちににゃりるさいがよ。
ま~た、腐れ報道機関が、すんにゃ~ぬを特集し腐った番組を放送し、プリムヌ倭人が観腐る。
パワースポットは、ゆくしでぃす!凸(`_';)全く根拠が無ぇくとぅでぃす。じぇったいに信じてぃはいけまひぇん。ましてや、すんなゆくしにジンを使ってぃは、じぇぇぇぇぇっっっっったいにいけまひぇん!凸(`_';)詐欺師ぬ思うつぼでぃす。
常識でぃ考いてぃみれ~。ってぃ、非常識でぃプリムヌだらきぬ倭人は、信じてぃしまうんかね~。哀りなくとぅ、くぬ上無ぇさいが。え、腐れ報道機関、いい加減ゆくし番組を垂り流しぬは止みれ!凸(`_';)
「斎場御嶽ってパワースポット何ですか?」ってぃ言う、腐った質問をだう受きるきどぅよ、「斎場御嶽は、琉球王室が繁栄するゆぅにとぅ言う祈りを捧ぎる場所であってぃ、すくに行くとぅ、運が良くなる訳でぃむ悪くなる訳でぃむありまひぇん。景色を楽しむには良い所でぃはあるさがよ。
パワースポットは、ゆくしでぃす!凸(`_';)

|

« 新番組 | トップページ | 料理番組に因縁 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 新番組 | トップページ | 料理番組に因縁 »