« 焼き鳥 | トップページ | にらめっこしましょう »

2017年3月29日 (水)

軍の親方相変わらず暴走中

にゃんかよ、軍ぬ親方ぬおばちゃ.....姉ぇ姉ぇをブツクサ言うてぃうるみて~だきどぅよ、いった~、軍ぬ親方に何か期待でぃむしてぃうるんか?相手は軍ぬ親方やしぇ。プリッた人間以外に、でぃきる商売でぃは無ぇさいがよ。すぬ、プリッた人間に対してぃ、まともな会話を望むくとぅ自体が間違いさいが。そもそもよ、まともな人間だったらばよ、憲法違反ぬ軍ぬ親方ににゃんず、にゃる訳無ぇさいがよ。いや、すり以前によ、軍を認める政権を選び続きてぃうる倭人た~が悪いさいがよ。
やさ、アフリカ~でぃ、軍人を危険にさらしてぃから、ど~たらこ~たらってぃ言うてぃうる人間があるぃどぅよ、相手は軍人さいが。物を壊し、人を殺してぃジンを稼ぐくとぅを選択した腐れ外道さいがよ。すいつ等が、寄生先でぃ怪我しようがどうしようが、自業自得さが。え、相手はすなしてぃむ、自分だきは死なんとぅ思ってぃうるハズね。すんな奴らを庇ったり、心配したりしてぃやる必要は皆無さいがよ。
すりにてぃむ、百済ぬ王族ぬ落ち武者末裔を崇み讃いる糞文章を良しとぅしてぃうるとぅは、病院に行ってぃむ治らんハズね。

|

« 焼き鳥 | トップページ | にらめっこしましょう »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 焼き鳥 | トップページ | にらめっこしましょう »