« 蛙理論 | トップページ | 100円ショップのうちなんちゅ~ »

2017年3月24日 (金)

飯伏

くぬ前ぬプロレス人気投票でぃよ、飯伏が上位20名に入ってぃうらんかったさいが。当然さいがよ。ず~っとぅ新日に出てぃうらんかったしよ、覆面してぃ出てぃうったらばよ、すりゃ~投票対象外ににゃるさいがよ。
んまぁ、漫画を煽る必要があるぬは判るからよ、漫画が終わるまでぃは、Wとぅしてぃやるんだろうきどぅよ、漫画が終わったらば、とっとと覆面脱いでぃ、新日に復帰しるべき。d(`_';)観客は、すりを望んでぃうるさいがよ。別によ、ケニーとぅ組んでぃ、悪役ににゃってぃむ良いしよ、対応してぃから、善玉でぃやってぃむ良いさいが。んまずは、試合に出るくとぅさいが。そうし無ぇとぅ、にゃんむ始まらんさいがよ。
ん~、復帰はG1かね~?

|

« 蛙理論 | トップページ | 100円ショップのうちなんちゅ~ »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 蛙理論 | トップページ | 100円ショップのうちなんちゅ~ »