« MXの腐れ番組の言い訳動画 | トップページ | 焼き鳥 »

2017年3月27日 (月)

別によ、ばんは、あぬ野球に似た奇妙な競技にゃんずには、くりっぽっちむ興味無ぇからよ、勝敗や過程についてぃ、どぅんな~してぃむ、知ったくっちゃ~無ぇさいが。やしがよ、「侍」「侍」とぅにゃん度む見聞きしるくとぅは、だいずばたふさっちまうさいがよ。凸(`_';)
恐らくよ、倭人た~は、「侍」っちゅ~名詞を良い意味むしくは、憧りとぅしてぃ使ってぃうるハズさいが。やしがよ、江戸時代、総人口ぬたかだか3分でぃあってぃ、にゃんむ生産手段を持たず、武器を頼りに生産者から金品を搾取しるダニ共ぬくとぅを侍とぅ言うさいが。して、士農工商にゃんずとぅトチ狂ったくとぅを考いてぃほざいてぃうったぬは、すぬ侍た~さいがよ。謙遜や感謝にゃんず、すくには微塵む無ぇさいが。
すんにゃクス共ぬ総称をよ、国際競技大会に出場しる連中につきるにゃんず、侮辱でぃしか無ぇさいが。あった~を「寄生虫」「ダニ」とぅ全世界に宣言してぃうるくとぅに他にゃら無ぇさいがよ。
ばんはよ、祖先が侍じゃ無かったくとぅを誇りに思ってぃうるさいが。(^_^)ご先祖さま、ずみっ。たんでぃが~たんでぃ~。(^人^)

|

« MXの腐れ番組の言い訳動画 | トップページ | 焼き鳥 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« MXの腐れ番組の言い訳動画 | トップページ | 焼き鳥 »