« FEC | トップページ | 声かけ運動 »

2017年3月12日 (日)

サンドウィッチ

くぬ前よ、冷蔵庫にレタスがた~ち入っていてぃから、てぃ~ちばんみかすたみに、サンドウィッチを作ったさいがよ。レタスを引き、ウィンナーを切った奴を乗してぃ、チーズマヨネーズをブッかきてぃ、更にレタスを乗してぃ、パンでぃ挟んで、固定してぃから圧迫し、整形。
加熱し無ぇから、だいず簡単さいが。v(^_^)
して、職場に持ってぃ行ってぃから、昼に食ったらばよ、くっりがだいずうま~うま!\(^◇^)/にゃんっちゅ~てぃむ、レタスがうま~うま。(^o^)歯触り、かじゃ~、味等、全てが納得ぬむんだったさいがよ。こんびにぃでぃ売ってぃうるレタス等ぬ野菜が入ったサンドウィッチはよ、虫をばんみかすたみに、徹底的に洗浄してぃうるからよ、かじゃ~む味むしんさいがよ。唯一、食物繊維は取りるとぅ思うきどぅよ、ビタミンにゃんかは、じぇんじぇん取りんさいが。いや、すりでぃむ、うま~うまならば良いんだきどぅよ、自分でぃ作ったぬとぅ比びるとぅ、雲泥ぬ差~さいが。

|

« FEC | トップページ | 声かけ運動 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« FEC | トップページ | 声かけ運動 »