« 声かけ運動 | トップページ | 目に見える形での沖縄の軍事基地による負担の軽減 »

2017年3月14日 (火)

DNA

しっかし、百済ぬ王族ぬ落ち武者ぬ末裔を讃いる絵空事を呪文ぬゆぅに唱いるくとぅを基本とぅしてぃ、客が集まるとぅじゅんに思ったんかね~?恐らくよ、軍を崇拝してぃうるプリムヌだからよ、真剣に思ったんだハズね。さすがはプリムヌ。
して、何てぃ?日本人ぬ遺伝子を呼び起くすってぃ?ま~んてぃプリムヌさいが。教育勅語なんずは、たかだか100年ぬ歴史しか無ぇさいが。すぬ、薄っぺらな内容を唱いりば、にゃんか知らんきどぅ、遺伝子がどうこうにゃるってぃ?正に狂気。自らが考い腐ったゆくしに自らが騙さりるとぅ言う愚かさ。やしがよ、すりを愚かだとぅ断じない腰抜け腐れ報道機関にむ呆りてぃしまうきどぅよ。
くっくっく、しっかしよ、遺伝子とぅ来たむんさいが。
くっくっく。
いや、別にようこそここへとぅは言うてぃうらんきどぅよ。
すりゆりむ、あぬプリムヌは、遺伝子とぅは言わず、DNAってぃ言い腐ってぃうったさいが。ひょっとぅしたらばよ、横浜ファンかむ知れんね~。

|

« 声かけ運動 | トップページ | 目に見える形での沖縄の軍事基地による負担の軽減 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 声かけ運動 | トップページ | 目に見える形での沖縄の軍事基地による負担の軽減 »