« OKICA | トップページ | 靴底 »

2017年3月 9日 (木)

チンピラ

本当ぬくとぅを言わりたり、追求さりたしてぃ、すりが都合が悪いくとぅだとぅ、わじってぃから威圧しる。チンピラが日常的に使う手口さいが。すりを団体ぬ長がやるとぅは、よ。すんにゃ団体をず~っとぅ選び続きてぃうるっちゅ~ぬが、多数ぬプリムヌ倭人にゃんだきどぅよ。いい加減気づいてぃ欲しいんだきどぅよ、まぁ、無理なむんは無理さいが。幼稚園児に、山口高志ぬ全盛期ぬ直球を打てぃってぃ言ってむ、不可能さいが。
宗主国でぃあるアメリカ~ぬ庇護ぬ下、腰抜け報道機関とぅ馴り合ってぃから、今回む「無かったこと」にしるぬは明白さいが。毎回毎回、くんにゃ単純な手口でぃ騙しるんだからよ、同じ手段を使うぬは当然さいが。ま~んてぃプリムヌさいが。
大体よ、急に名簿から名前を外してぃよ、以前にやなわらば~がほざいちょったぬを見てぃから、涙だだだだだしてぃうった映像むあるぬに、あたかむ無関係をごり押しするぬは、正に狂気ぬ沙汰さいが。同じ税金を払ってぃうる身とぅしてぃ、だいず恥ずかしいさいが。世界中ぬ笑い者さいがよ。

|

« OKICA | トップページ | 靴底 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« OKICA | トップページ | 靴底 »